BIG BRONCO
Szöveges ítélet
IMÁDNI VALÓ !!!
Az Off-road kiinduló pontja. Az európaiak is innen indultak ki (többek között a Land Rover) is innen van lekoppintva. Az 5.8-as motor (351w kód) mindent felülmúl. Szürkeimportból került pici hazánkba azzal az apróságokkal, mint emelés, 35"-os felnik, hátsó ditroit locker diffi, els? ARB diffi. Az emelésnek és a diffiknek köszönhet?en nincs akadály. Bár Magyarország versenyeit általában a Suzuki Samuraj-nak tervezik, ?szintén szólva, a Bronco már okozott egy-két meglepetést az MTZ tulajdonosoknak is a NAGYALFÖLDÖN. A fogyasztása magasnak mondható, de ha hozzátesszük, hogy az UAZ szintje is a hasonló és nem nyújt ekkora kényelmet, akkor biztos a Bronco-t választom mégegyszer.
Egyedüli hibaként az autó hátuljának gyors korrózióját említhetjük, amit egy gondos gazda tud orvosolni.
Ett?l a kis hibától eltekintve, minden reggelem jókedvvel, dalolva kezd?dött, mert tudtam, hogy esetleg a Bronco-val megyek vadászni, ökörködni, csapatni, dolgozni.
A fogyasztása 15 litert?l a városi araszolgatáskor fellép? 22 literig terjedt. A terepen meg nem ezt szoktuk nézni.
Hibalista
- Autómata váltó miatt fékek s?r? cseréje
Ide hordtam szervizbe
Csak házilag javítottuk, import alkatrészekb?l (AMERIKÁBÓL rendelt).
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 87000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 17 l |
Előző autója? | Escort | Következő autója? | Mercedes G |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
