A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Escort (1990-2000)

Escort 1,6 16v CLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Részletesebb leírás!!

Szöveges ítélet

Maga az autó nem egy felt?n? jelenség, habár a krómhatású els? h?t?ráccsal és a hátsó spoilerrel megfelel? színben meglehet?sen jól tud kinézni. Nem egy régi francia batár, nem himbál, s?t, kissé feszes a rugózása, viszont az els? ülések nekem nagyon kényelmesek, a kormány kell?en vastag és jó fogású, a pedálrend példás, a kuplung mindig ugyanott fog, a fék nyomáspontja határozott és a féker? is jól adagolható, a gáz sincs túl mélyen, finoman szabályozható. A váltó példás: határozott, mégis könnyen jár, minden el?remeneti fokozatba els?re beletalál. A hátramenetet 70%-ban hagyja els?re kapcsolni. A differenciálm? meglehet?sen jól oszt, olyan érzetet kelt, mintha önzáró lenne. A futóm? csodásan stabil, akármelyik kategóriatársát zavarba lehet kanyarban hozni vele, a kormányt ráadásul nem túlszervósított, b?séges visszajelzést ad az útról. A motor 1500-tól már valamennyire húz, 2400-nál megjön az er?, majd a 3000-es nyomatékcsúcstól már igencsak megy. 1300-1800 között er?s gyorsításkor morgó hangot ad a váltó, típusjelenség, nem hiba, gyorsan szokható. Jók a lámpák is, külön dícséretet érdemel a magasságállító. 150-ig nem kezd el nagyon fogyasztani, felette nem jártam, kínzás egy 1,6-os autónak. Országúton sikerült 6 literes fogyasztást is kicsikarni bel?le (normálisan haladva a forgalommal). A zajkomfort meglehet?sen jó, halk gumikkal gyakorlatilag 140-ig (!) nem kell a rádión hangosítani. A motorelektronika nem tökéletes, hajlamos egy kicsit meghülyülni (ezt összesen kétszer produkálta eddig, akkor is meggyógyította magát). Hidegen kissé túl magas az alapjárat.
A csomagtartó 370l, körbefilcezett, jól pakolható. A vezet? körül az utastérben minden jól kézreesik, magától értet?dik. A f?tés is hatékony, jól párátlanít mínusz 10-15 fokban is.

Hibalista

- Alapjárati szelep - sokat jár poros helyen és a leveg?sz?r? sem sz?r mindent + a szervízben nem takarították ki rendesen - 20e Ft
- 4 gyertyakábel - motormosásnál bejutott egy kis víz a pipa és a gyertya csatlakozója közé. Van olyan francia típus, amelynél ezért 4 gyújtótrafót kellett cserélni. - ~15e Ft
- Hátsó fék visszahúzó rugója - ~1e Ft
- Els? gömbcsuklók - sok nagyon rossz min?ség? földút miatt
- Vízpumpa - túlhúzott ékszíj ölte meg. ~40e Ft
- Kuplung racsnis m?anyag csodája - eltört, eredményeképpen a kuplungpedál útja nem volt hosszab egy centinél. Csak sportosan lehetett vele közlekedni, amíg ki nem lett cserélve. Élveztem. :) ~2e Ft
- Lengéscsillapító, fék - kopás szerint

Ide hordtam szervizbe

Ford Hovány, Kecskemét

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1998
Kényelem (6) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 116000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 95000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Escort 1990

További ítéletek (293 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)