A rendőrségi elfogóvadász....
Szöveges ítélet
Egy rettenetesen lestrapált állapotú autó volt ez mikor hozzánk kertült . Ex- rendőrségi járgány. Fehér, kombi, itt ott némi rendőrségi felségjelzéssel díszítve. Nem adtunk érte pénzt. 1.3as agyonhajtott rettenet volt ez. 4 sebességgel durvítva. A motor szarrá kopva... kb. el lehetett volna köpni a dugó és a henger között. A gyorsulása nem másodpercben volt mérhető hanem km-erben. kb 5 kmer kellett hozzá mire padlógázon elérte a 100km/órát. A max sebessége 120km/óra volt. Azt is kínkeservesen érte el az autópályán. néha csak nagy imádkozások árán indult el... majdnemhogycsak szteppelni kellett a gázpedállal hogy elkapja a nyitást és berobbanjon végre... Amúgy az úttartása fasza volt. Könnyen irányítható kis szerkezet. Egyszer kellett csak komplett kormányművet cserélni hogy ezt az eredményt elérjük (18ezerért). Volt benne kipörgésgátló is. Nemértem miért hiszen olyen gumiai voltak hogy önerejéből ugysem lett volna rá képes hogy elkaparjon
A belső tér istenesen le volt lakva. az ülések szinte vázig voltak kopva. aztán fater megunta a fix kényelmetlenséget és beleeszkábált egy sierra ülést. Nem lett jobb a helyzet mert olyan ferde volt hogy konkrétan az ajtón kellett támaszkodni hogy ne üljek ferdén. Ezt is elnéztük neki mint ennyi mást...
A kasztni csodálatos állapotú volt. Nem volt rajta egy ép elem. de nem rohad sehol addig, amíg az összehorpadt (de nem rohadó) küszöböket ki nem cserélte fater a lakatos haverjával. Azok 1 év alatt lerohadtak róla...
Lehetett bele cuccolni rendesen. ha az üléseket lehajtottuk fixen meg lehetett pakolni szerencsétlent. Csak kérdéses volt hogy elbirja e magát.
Sokat kapott szerencsétlen autó a rendőröktől... és mi folytattuk. Virított rajta a "szolgálunk és védünk"-ös matrica hátul, és senki nem mert megelőzni minket. Ha mégis akkor utána eredtünk és igyekeztünk visszaelőzni hogy nehogymá´...
Jó autó ezz! De azért nézzétek meg mit vesztek! Ha jót akartok magatoknak akkor ilyen 1.3as rettenetet nem vesztek! Attól még hogy kicsi motorja van, nem eszik ez keveset és rettenöen gyenge is ráadásul.
Hibalista
- a motorban minden ami létezik.
- az utastérben az első üléspár adta meg magát.
Ide hordtam szervizbe
Székesfehérvári RK
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 430000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Opel astra F |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.7/10) |
