A klasszikus közepes
Szöveges ítélet
Maga a klasszikus közepes minőség.Mint karosszériában,mint motorikusan,mint egyéb alkatrészeiben.
A tanácsom:olyan szerelőt válasszanak ,aki ért a vezérlés és előtöltés(0.9) összehangolásában!-ennél az 1.8 diesel motornál ez az alap.
A kompresszió,porlasztócsúcs,izzító gyertya,akku,adagoló állapot csak másodlagos.De ennél a típusnál minimum jó állapotuaknak kell lenni azoknak is.
Mégegyszer leírom:A vezérlésnek,előtöltésnek TÖKÉLETESNEK-gyáriértékre kell állítani,mert egyébként zéro toleranciájú a vezérlés.(Érzékenyebb magyarul,mint a Fiat,VW vezérlése.Azokat otthon a haverral 2 sör mellett röhögve lehet állítani -1-2 mm ide-oda nagyobb tűréshatárúak,ez kicsit gázosabb,más rendszer,főleg a CAV adagolósok.)
De,ha ezek a feltételek adottak,kiváló univerzális autó.Mikor mi.
Írtam közepes minőségű.
Az.De a vételára is az,úgyhogy arányos!(Csodák vannak,de ritkán(sajnos),ilyen vonatkozásban is.)
Hibalista
- Kopó dolgok,elektromos kontakthibák...
Ide hordtam szervizbe
Helyi szerelőkkel oldottam meg.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 180000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | GOLF II GTD | Következő autója? | Valami olaszt,azokat bírom a legjobban.(Az egyebek ellenére) |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
