A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Escort (1980-1990)

Escort Mk III 1.1 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az utolsó leheletéig h?séges; csak rühes kutya

Szöveges ítélet

1993 tavaszán vásároltuk német importból, megkímélt állapotban. A világból ki lehetett vele menni, és vissza is jönni!
Bejártuk vele fél Európát. Nem hagyott ott sehol. Még amikor Romániában eltört a bal hátsó keréknél a stabilizátorrúd, akkor is haza tudtunk vele jönni, ejtöernyöpányjával összehúztuk a törési felületnél, hazáig kibírta, igaz 60-nál men nagyon mertem gyorsabban menni. A karosszéria volt az egyetlen gyenge pontja: rohadt. Pedig szerintem ez a sorozat volt a legszebb Escort. Egyszerü de szerethetö autó, ami ha pörgetve volt, akkor korát és lökettérfogatát meghazudtolva ment. Az egyetlen ami igazán hiányzott, az egy 5. fokozat, mivel csak 4 sebességes a váltója. Elöl nagyon nagy hely volt, hátul se volt kicsi, csak ugye a bemászás (3 ajtós volt).
Mindent egybevetve nagyon szerettem, kicsit meg is könnyeztem a bontóban.

Hibalista

- -18 éves korában beletolattak oldalról, teljes kasztnizás, fényezés (egyébként is idöszerü volt): 300E HUF
- -Kasznizáskor megsérült a benzinszintjelzö jeladó: letojva, nem javítva
- -Vízhöfokmérö cirka 450000km után hol jelzett, hol nem
- -Legalább 3-4 garnitúra szellözöventillátor motor és csapágy: 3-5000 HUF/alkalom
- -385000 Km-nél hengerpolírozás, gyürücsere, tömítéscsere: 30-35 E HUF
- - lengéscsillapító 1x, fékbetétek 2-3x, szélvédö 1x cserélve
- - 460000 Km-nél bal hátsó stabilizátor eltört, bontóból javítva 3500HUF
- - 2005.08.04. 504267,4 Km-nél bontóba leadva utolsókat rugó lengéscsillapítókkal, rohadó kasztnival, kiválló motorral. (A bontóba menet még utoljára begyorsult 145-150-ig, de az már állatkínzás volt)

Ide hordtam szervizbe

Csirkés Service Hajdúszoboszló

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Darányi Nádudvar

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1981
Kényelem (6) Használati időtartam 12 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 135000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 370000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Skoda S 100 Következő autója? Renault Clio 1.2 RN (1993)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Escort 1980 (1986 - 1990)

További ítéletek (120 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)