A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » C-Max (2010)

C-Max 1.6 disel 

Az ítélet értékelése
2,0(2 db)

Sportos családapáknak

Szöveges ítélet

Szeretem az egyterű kocsikat, mert magasságom és derékfájásom miatt igénylem a magas ülés pozíciót, és a kényelmes be és kiszállást. Munkám miatt évente 60-70 ezer kilómétert vezetek télen-nyáron.Az elmúlt 10 éveben volt egy benzines 1.6-os Renault Scenicem, egy C4 picassú 2.0 dízel autóm, és most van ez a Ford új C-max 1.6 diesel.
A Renault hozta a szokásos problémákat ( gyújtótrafó cserék, hátsó lengéscsillapőító törés). De kényelmesen , alacsony fogyasztással lehúztam vel a 200 ezer kilómétert. A nagynövésű gyerekeim is szerettek mgöttem ülni, volt lábtér és csomagtér is. Ezt követte a kedvencem a C4 Piacassó kétezeres dizel motorral.Erős volt , német autópályán is simán utaztunk 180-as tempóval.Kedveltem a félautomata váltóját is.Gyorsult, erős volt.Szervízt csak a kötelező alkalmakkor, és az izzócserék miatt látogattam.Kényelem, hátsó utastér kíváló.A család kedvence volt a fényterű 180 ezer kilóméter alatt.
Ehhez képest lássuk a Fordot.Vezető és anyós kényelem az első üléseken kíváló.Dizájn: néha Kiá-nak vagy Hyundai-nak nézik.Még véletlen sem Mazdának! :)Hátul azonba csak a 6 év alatti gyerekeknek van elég hely. Talán a Grandban több a lábtér. Motor fogyasztás ( 6,0-6,5 l/ha) és dinamika megfelelő. Üzembiztonság: néha üzen a kompjuter, hogy menjek szervízbe , mert "engine low function" van. Nem tudnak vele mit kezdeni. Ctrl+alt+del és elfelejti az üzenetet. Ami a bosszantóbb, hogy a kuplung munkahengerem 35 ezer kilóméter után elmet, beesett a pedál.Alig lehetett váltani.Első körben lecserélték a fröccsöntött műanyag munkahengert, majd második körben az alsó munkahengert és a kinyomócsapágyat.Talán jó lesz felkiáltással kaptam meg a sluszkulcsot.
Összefoglalva ha a Scenic az anyukáknak való, akkor a C-max sportosan vezető apukáknak.Ha anyuka és apuka is elégedett akar lenni az új kocsival, és a nagy gyerekek is el akarnak férni, akkor a család vegyen C4 Piacssót 2.0 dízel motorral!

Hibalista

- felső kuplung munkahenger, alsó kuplung munkahenger, kinyomócsapágy

Ide hordtam szervizbe

For-Top, Győr

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2011
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 38000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? C4 Picassso Következő autója? Prius
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford C-Max 2010 (2011)

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)