Hálás szerető
Szöveges ítélet
Nem egy erőgép a maga 125Le-jével, de használható jószág. Forgatni kell ha előzni akarsz,,,,mint minden szívó benzinest.
Egész kényelmes, de nem besüppedős mind a Mondeo, inkább olyan egyenes háttal ülök tipusú kényelem. Meg kell szokni és megszereted.
237ekm alatt 1 kábeltörése volt, azon kívül csak kopó alkatrész csere. Nem rohad, nem nyikod, nem cicereg, még mindig egész új benyomást kelt.
1x költöttem 30eFt-ot egy kezdődő rozsdapötty kezelésére.
Ha zsebre tudod tenni hogy nem Paks2 morog a motortérben, akkor nagyon jól használható közlekedőedényt kapsz cserébe.
Praktikusak a hátsó ülések...3 perc alatt kikapom őket és hatalmas tér keletkezik, bringák be.:)
Pályán bekapja a 9.5 litert (tempomat 143km/h), városban átag 7.5-ből elvan, cipőfüggő, mint minden benzines.
Már nem garanciás, magamnak cserélem az olajat, 15ekm-enként.
Ford 5w30 olaj és olajszűrő,ez fontos,,,így egy olaj és szűrők csere ára kb 15eFt.
Nem ilyen autót szerettem volna,,,véletlenül jött, de megkedveltem, marad még. :)
Hibalista
- Az autót báráttól vettem át így ráláttam minden javítására kezdetek óta, gyakrolatilag csak kopó alkatrész cseréje volt. Semmi extra amíg meg nem vettem.
-
- Nálam 220ekm-nél egy kábeltörés volt, ami miatt nem indult. Vidéken talált meg ez a probléma, a legelső márkaszervízbe huzattam el, 3-4 hétig várt a sorára és tököltek rajta mire megtalálták a problémát. 60eFt-om bánta, de azóta is megy rendben. Állítólag ez előfordul néha.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 210000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 27000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Mondeo | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |
