Elegánsan bumfordi
Szöveges ítélet
Egy évesen vettük,Peugeot Partnerből ültünk át.Fontos volt a hátsó tolóajtó,mert már az előző autónál megszoktuk és nagyon praktikus.
A formája,főleg az eleje nagyon bejön,a hátulját szokni kell.A műszerfal
viszont nálam telitalálat.Ilyen egyedi belsőt nem nagyon láttan ezelőtt.
Motorikusan eddig semmi gond,igaz az egyhatos nem túl acélos,nem is gyötröm
agyon.Finoman kényelmesen autózunk,főleg városban,így az átlag 5.7 körül van mindig.Tempomat kimaradt belőle amit azért elvisetlem volna,a parkolóasszisztens viszont egyátalán nem hiányzik.Izgalmas még a hangvezérlés
(angolul)a kínai telómat rögtön felismerte és tökéletesen működik minden funkció.A hátsó sor középső ülése a nem a legkényelmesebb de ez várható volt.
Ettől eltekintve a belső kényelemmel (aut.kétzónás klímástól,USB csatlakozóstól,hűtött középső boxig) elégedettek vagyunk.
Szóval eddig minden jó,sokáig maradjon is így!
Hibalista
- eddig semmi
Ide hordtam szervizbe
még nem kellett
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 16000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Partner | Következő autója? | Hybrid |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
