A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » C-Max (2010)

C-Max 2.0 Tdci 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Elegáns, nagyvonalú utitárs.

Szöveges ítélet

9 éves Seat Ibiza Tdi-met szerettem volna kicsit magasabbra cserélni ill. üléspozicióban és színvonalban is nagyobb kategóriát kerestem.Főleg SUV vonalon kutattam max. 3 éves korig,vagy két hónapon keresztül. Citroen Picasso,Toyota Avensis verso, Peugeot 3008 és még sok mindent megnéztem, próbáltam.Volt olyan kereskedő ahol mindössze 100000. km-t "tekertek" az órán, de más izgalmak is értek. Egyik barátom megkérdezte miért nem veszek Fordot? És a bogár benn is maradt a fülemben. A C max lett az irány, úgy gondoltam 1.6 Tdci elég lesz, de beleszerettem egy 2000-esbe. biztattak, hogy jobban járok, fogyasztásban nincs nagy különbség, teljesítményben viszont más.
Tény, hogy az adó költségei nagyobbak, de......
A kaszni: formája, nekem nagyon tetszik, szinte rásimul az útra, ellenben az üléspozíció magasabb, sőt a fej feletti tér is bőséges.Magam mögé simán be tudok ülni mindennemű kényelmetlenség nélkül, lábtér van elég. (183 cm vagyok)A szigetelésekkel is elégedett vagyok,a vastag súlyos ajtók biztonságot sugallnak.Beltér: Az ülések elől kifogástalanok,németesen kemények. A deréktámasz nagyon eltalált extra, nem fáj a derekam azóta amióta használom. Hátul a középső ülés kicsit keskenyebb ez inkább gyerekeknek tökéletes és a háttámla dőlésszöge kicsit meredek szerintem ezt nem értem miért nem engedték picit hátrébb, hisz hely volna és a kalaptartónál is van néhány centis rés. Mindhárom ülés külön dönthető-kivehető egyszerűen, a csomagtartó magában is nagy méretű.A vezetési élmény igencsak a prémium kategóriát súrolja.Kormányról mindent lehet állítani,a hangnavigáció nekem kicsit túlzás, talán a telefonálásnál jól jöhet,de minden ott van kéznél.A középkonzol tele gombokkal, este diszkréten világít mindegyik.Mindenkinek van hibája, én ezt az elektromos bazárt nagyon szeretem ezenkívül a lábtér valamint a fontosabb helyek (kilincsek, pakolók)pirossal vannak kivilágítva.Az indítás nyomógombbal történik. A zenét a telefonról kihangosíthatjuk BT,Pendrive,3.5 jack-ről.Nekem nagyon megfelel a hangja, bár léteznek újabb Sony egységgel szereltek ami még jobb állítólag. Elől-hátul és a csomagtérben is van töltőnek aljzat. A navigációja TOM-Tom szoftwere nem a leglátványosabb, de korrektül végzi a dolgát. Nagyobb baj, hogy az update szemtelenül drága(ez más típusoknál pl.Nissan szintén horror) Nagyon dinamikus gyorsulással 9.6 mp-100km-re.A futóműve feszes, jól befekszik a kanyarban biztonságos érzést nyújt.A motor csendes,a 6 sebességes váltó nagyon korrekt, a műszerfal jelez, ha szerinte váltani lehet felfelé, nekem időnként korainak tűnik.Nehéz vele betartani a sebességhatárokat, mert nem érezni a sebességet benne.Külföldön kipróbáltam a 200.-at akkor is nagyon stabilan futott...nem akartam tovább nyomni.A fogyasztása vegyesen(az agglomerációból járok be Bp.-re 35km) átlag: 6.3 liter/ 100km a computer szerint,ez elég pontosnak tűnik mérésem alapján.Nem vagyok nagyon spórolós vezető, de saját tempómban autópályán 120-ig 4-5 liter,(tempomat) 140-160km-es sebességnél 6.6-6.8,de lehet ennél jóval több is stílustól függően.
Összeségében az autó igen jó minőségű anyagokból fejlett technológiával igényes kivitelben készült nehéz belekötni.......azért nekem sikerült
Sajnos a fék olyan hirtelen odavág, hogy nagyon nehéz finoman kezelni. Ez lehet, hogy csak az enyémnél van így, meg fogom nézetni. A másik a C max új ára: ennek az autónak 9600000Ft volt,igaz a legmagasabb felszereltséggel és plusz extrákkal, amit biztosan nem adtam volna meg érte. A kocsi most 3 és fél évesen már számomra is realitás lett és az eddig leutazott 13000km tapasztalat alapján talán végül jól döntöttem a Ford C max mellett.Nagyon remélem!!!

Hibalista

- Még nem romlott el semmi

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Fábián, Budaőrs,

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2011
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 62000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Ibiza 1.4 Pdtdi Következő autója? Nem szeretném lecserélni mostanában!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford C-Max 2010 (2011)

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)