Autó üzleti és családi célra
Szöveges ítélet
Pozitívumok: csendes, kényelmes, futőmű, fék váltó példás. (Próbáltam Tourant, Picassot, Toyota Versot, a Vw elment a többi rémálom)tele vezetéstámogató rendszerrel (igaz felárért, de az újabban már benne lesz szériában. Sávtartó, citystop, tolatókamera, téli csomag,gyári navi naggyon jóóó) Keveset fogyaszt 6,7 most télen, nyáron akár 5,8 is lehet, sztrádán Németország oda vissza átlag 6,4 (170-210).A motor EURO 5 140 le ,az előző EURO 4-es 136 LE höz képest gyengébb. Perszer ez csak relatív, dízel létére pörög, igaz 3500 fölé nem érdemes kergetni.
Negatívum: kissé jellegtelen külső, nem ledes hásó lámpák, hóban ESP nagyon lassít hegynek, nélküle megy mint a távirat.
Hibalista
- Egyenlőre nagy dolgok nem romlottak el, egy ajtózárás érzékelő (nem kapcsol ki a rádió ha kiszállok automatikusan így) és a vízhőfokom újkora óta elég alacsony volt, most nagy hidegben (test üzemmód szerint) 40-50 fokos vízzel jártam, így kicserélik a termosztátot. Igaz az alkatrészek 10 napja nem jöttek még meg. Ez azért a 21. sz.-ban elég hervadt. De a szervíz legalább gondos.
Ide hordtam szervizbe
For-Top Kft. Tatabánya
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | c-max 2.0 tdci ghia | Következő autója? | nem tudom Cmax, Octavia, |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |
