CAPRI. Aki kipróbálja, fert?zött lesz egy életre:)
Szöveges ítélet
Második autónak használtam. A motorháztet? púpja már beüléskor megfogja az embert.A V6-os motor hangja pedig lúdb?rt varázsol az ember hátára:)) Én 2,8 karbis motorral vettem, igaz evett vele, de az élmény kárpótolt mindenért!!!
Egy közutakra szánt gokartra emlékeztet, ami párosul a 70-es évekbeli klasszikus autóépítés minden "jó"-emberbaráti,élménybaráti - filozófiájával. Egy biztos, én függ? lettem. Az els? autómat eladtam, és most veszek egy másikat már a saját ízlésemnak megfelel?t.
Sajnos azért vannak árnyoldalai is: a kor kihozza sajnos a rozsdafoltokat is. Amúgy roppant egyszer?-strapabíró- technikával szerelték, így akinek van egy kis m?szaki vénája, otthon is szerelheti. Alkatrészt -már amit lehet hozzá kapni- mindenhol kapni, szinte fillérekért. Egy biztos, a CAPRI -mert megérdemli hogy nagybet?vel írjunk róla- számomra az elérhet? sportautó még abból a korból, amikor még megzabolázni kellet az autókat, és nem ?k zaboláztak meg minket.
Hibalista
- Csak az els? futóm?, és a hátsó laprugó kipuhulása volt.Meg a kb 400 000km-b?l fakadó apróságok.
Ide hordtam szervizbe
SAJÁT MAGAM+ "CAPRI BARÁTOK"
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1980 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | TAUNUS | Következő autója? | FORD CAPRI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
