Az egyterűek kezdete
Szöveges ítélet
10 éves vettem, első tulajtól, új kipufogó rendszerrel! 200.000 KM - hengerfejes lett (2-3 henger közt átszakadt a tömítés). 250.000 KM - klíma kompresszorból kihullottak a csapágygolyók, bontottat vettem bele egy karambolosból ( 125.000 KM ) Féktárcsákat kellett cserélni mert kopott volt még a hátsó is (2 mm válla volt kívül-belül). A hátsó ablaktörlő motor is megadta magát, szintén a karambolosból szereztem be. 270.000 KM - a jobb hátsó lengéscsillapítóból elfolyt az olaj.
Természetesen a rendszeres olaj és szűrő cserék megtörténtek mindig.
Nem füstölt, nem ette az olajat, semmi nem folyt belőle soha.
Soha nem hagyott cserben, autópályán szerette a 170-et (Németország).
Semmi elektromos káosz és semmi olyan hiba amit a Fiatokra szoktak mondani, igaz ez még a másik évezredben készült :)
Szerintem nagyon jó autó, nulla rozsda, még hengerfejesen is haza vitt, kényelmes volt, fürge volt, a 10 literes fogyasztást nem tartottam soknak.
Csak azért került eladásra, mert már öregecske volt!!
Hibalista
- Hengerfej tömítés, klíma kompresszor, fékek, hátsó ablaktörlő motor, hátsó lengéscsillapító, műszerfal világítás, elektromos ablak hátul.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 178000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Ulysse 2.0 JTD |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.6/10) |
