A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Tipo (2015)

Tipo 1.4 T-Jet 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Két Tipo egy garázsban

Szöveges ítélet

A munkaadóm egyszerre vásárolt két új, 2017-es Fiat Tipót. Az egyik lounge, a másik
easy felszereltséggel bír. Az előbbi ötajtós, az utóbbi kombi kivitelű, mind a kettő 1.4 T-jet 120-Le, benzines. Az autók évente 10-15 ezer kilométer futottak, többségét a fővárosban. A motor a mai turbós kivitelűek között megbízhatónak számít, eddig nem volt probléma velük. Gyenge pont a fogyasztás, városban a 10 litert is képes meghaladni. A váltó jó, a futómű közepes. Jó úton magasabb minőségűnek tűnik mint amilyen valójában. Az összeszereltség ár-érték arányban kiemelkedő, a beltér "egyben van", zörgések, nyikorgások négy év után sem jelentkeznek. Egyes szakírók szerint a kombi kivitel csomagtartója Audi színvonalú, ennek valóság tartalmát nem tisztem megítélni, de számomra is minőséginek tűnik. Szűk egy évnyi használat után mind a kettő autón előjött egy érdekes jelenség. Csak a melegebb időszakban (kb. májustól- októberig) a napi első indítás során az alapjárat elejtette a fordulatot, a motor dadogott néhány másodpercig, de sosem állt le. Ezt követően, a nap során többé nem fordult elő. Szóltunk a márkaszerviznek, ők azt mondták szoftver hiba lehet, jelzik a gyártó felé...azóta is. Amikor bejött a hűvösebb idő, mind a kettő autónál megszűnt a jelenség. Ez a szimptóma évek óta tart, már nem is zavar. A másik visszatérő tünet, az évszakos gumicseréket követő alacsony kerék nyomásra figyelmeztető sárga fény megjelenése. A "set" feliratú gomb megnyomásával a jelzés megszűnik. Természetesen minden esetben megnéztem az abroncsokat, de eddig még egyik sem eresztett. A téves riasztások inkább a magasabb felszereltségű gépkocsit jellemzik.
Előfordul a több sárga lámpa világítás, de tényleges hiba nincs a jelzések mögött. Szintén ennél az autónál, nem tudni mi történt, mi nem, minden esetre nem sorolnám a típus hibák közé, hogy a kettőstömegű lendkerék 30 ezer Km után cserére szorult. Az autó "gazdája" szfinx-i hallgatásba burkolózik. A motor hangja is sokkal csúnyább mint a kombi változaté. A kolléga autópályán is "city" módban használja a kormányt. Kipróbáltam normál üzemmódban a kombihoz képest sokkal nehezebb tekerni, mintha szorulna. A sofőrt nem zavarja, nem viszi szervizbe. Az ülések kérdése szubjektív, számomra ez az autó gyenge pontja. Néhány utas is úgy véli, kicsit kemény, kényelmetlen. Meglepő módon a hátsó sor kényelmesebb. Összességében számomra kellemes csalódás a Fiat a hírnevéhez képest.

Hibalista

- kettőstömegű lendkerék, akkumulátor lemerülés

Ide hordtam szervizbe

Fiat Szabó

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2017
Kényelem (6) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Tipo 2015 (2016)

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)