Vitalitás a vitamintól, brutalitás a brutamintól..
Szöveges ítélet
Brutális-vitális vas... Imádtam, és szívem vérzett, mikor otthagytam egy másik zsír új FIATért... Els? látásra gyengécskének t?n? motorjára álmaimban ragasztottam egy 16V-t... a kerekekre meg hátsó tárcsaféket+ABS-t... így aztán maradt a lendületautózás (élmény volt vele!) Soha nem hagyott cserben, csak ésszel kellett vezetni... Öregkorára elektronikája parajelenségeket produkált ugyan (bekepcsolt hátsó ködzárófénynél balra indexelve néha elindult az ablaktörl?... :-)) és a motor ezer kilométerenként úgy nyelte a liter oljat, mint Lajos a nagyfröccsöt, valamint a szimmeringeknél is úgy folyt bel?le, mint a Vezúvból a láva, de vegyük tudomásul: egy OLASZ autó ezért és így szép és én ezért és így szerettem... A kényelemr?l szuperlatívuszokban szólhatok csak, a Stilo ehhez képest fapados... Fogyasztásáról írhatnám, hogy "csak nyócliter idesecsém", de mivel ólomlábú vagyok és nem kíméltem a magyar utakon sem, hát írtam a frankót... Ami negátívum még: rövid a negyedik, csak hegyre optimális, száznál már kéri, hogy dugd az ötöt, száztól százhúszig tet?, de utána feléled és brutálissá változik... suzukisok,figyelem: ha a pályán általatok álomtempónak vélt száznegyvennel téptek a WagonR-rel és a visszapillantóban megjelenik egy ilyen vas, lavírozzatok hamar a küls? sávba, mert ez felken benneteket a szalagkorlátra... Jelen géperej? járm? pozitívuma volt, hogy 10 évesen is kényelmesen tartotta a 170-es utazósebességet..., egyéves korában (igaz, a gyári csalós órával) kishíján elérte a mutató hegye a b?vös 200-as osztatot, de Temprások VIGYÁZAT!, 1,6ie-nél 180 felett nincs már se mortorer?, se fék normális rajta, hanem úgy repül, mint egy elhajított féltégla...
Hibalista
- A Tempra motorját SOHA ne merd megmosatni, mert az elektronikus gyújtása elmegy úgy gajdeszbe, hogy soha nem tudod megjavítani/javíttatni..., 120.000 km után csúnyán lógó gömbfejek, els?-hátsó futóm?-csere, olajevészet és annak folyása orrán-száján
Ide hordtam szervizbe
A kötelez?kig: Stoll Bonyhád
utána s.k.:-)))))
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
min?sítsen új tulajdonosa ;-))))
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 185000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | FIAT STILO!!!! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
