A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Tempra (1990-1997)

Tempra 1,6 ie 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vitalitás a vitamintól, brutalitás a brutamintól..

Szöveges ítélet

Brutális-vitális vas... Imádtam, és szívem vérzett, mikor otthagytam egy másik zsír új FIATért... Els? látásra gyengécskének t?n? motorjára álmaimban ragasztottam egy 16V-t... a kerekekre meg hátsó tárcsaféket+ABS-t... így aztán maradt a lendületautózás (élmény volt vele!) Soha nem hagyott cserben, csak ésszel kellett vezetni... Öregkorára elektronikája parajelenségeket produkált ugyan (bekepcsolt hátsó ködzárófénynél balra indexelve néha elindult az ablaktörl?... :-)) és a motor ezer kilométerenként úgy nyelte a liter oljat, mint Lajos a nagyfröccsöt, valamint a szimmeringeknél is úgy folyt bel?le, mint a Vezúvból a láva, de vegyük tudomásul: egy OLASZ autó ezért és így szép és én ezért és így szerettem... A kényelemr?l szuperlatívuszokban szólhatok csak, a Stilo ehhez képest fapados... Fogyasztásáról írhatnám, hogy "csak nyócliter idesecsém", de mivel ólomlábú vagyok és nem kíméltem a magyar utakon sem, hát írtam a frankót... Ami negátívum még: rövid a negyedik, csak hegyre optimális, száznál már kéri, hogy dugd az ötöt, száztól százhúszig tet?, de utána feléled és brutálissá változik... suzukisok,figyelem: ha a pályán általatok álomtempónak vélt száznegyvennel téptek a WagonR-rel és a visszapillantóban megjelenik egy ilyen vas, lavírozzatok hamar a küls? sávba, mert ez felken benneteket a szalagkorlátra... Jelen géperej? járm? pozitívuma volt, hogy 10 évesen is kényelmesen tartotta a 170-es utazósebességet..., egyéves korában (igaz, a gyári csalós órával) kishíján elérte a mutató hegye a b?vös 200-as osztatot, de Temprások VIGYÁZAT!, 1,6ie-nél 180 felett nincs már se mortorer?, se fék normális rajta, hanem úgy repül, mint egy elhajított féltégla...

Hibalista

- A Tempra motorját SOHA ne merd megmosatni, mert az elektronikus gyújtása elmegy úgy gajdeszbe, hogy soha nem tudod megjavítani/javíttatni..., 120.000 km után csúnyán lógó gömbfejek, els?-hátsó futóm?-csere, olajevészet és annak folyása orrán-száján

Ide hordtam szervizbe

A kötelez?kig: Stoll Bonyhád
utána s.k.:-)))))

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

min?sítsen új tulajdonosa ;-))))

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1994
Kényelem (10) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 185000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? FIAT STILO!!!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Tempra 1990

További ítéletek (87 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)