A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Tempra (1990-1997)

Tempra 1,9 TD SX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Utálatos olasz

Szöveges ítélet

Szervízkönyves, elvileg megkimélt autó volt ( látszatra ).
A kényelmes plüssülésekre nem lehet panasz, sem a mértes csomagtartóra, sem a menettulajdonságaira, csak a f? gond az volt, hogy valami mindig elromlott rajta.
A m?szerfal az eladó szerint eleve egy trükkös szerzet volt, ezen senki sem tudott segíteni, hol olyan hibajelzések jöttek, melyek nem is lehettek volna ( légzsák, ABS, injektor!!!-pedig egyik sem volt benne, s?t dizel volt a szerncsétlen ), majd össz-vissza met a kilométerjelz?, aztán meg a digrammos fordulatszámmér? krepált be, de néha megjavult magától.
A vezérm?tengely excentrikussága miatt egy egyszer? autópályás 140, egyenletes temponál beállt a motor, 7 szelep eltört. Mindjárt az elején kuplingcsere, majd az eladás el?tt még egyszer...
A világítás menet közben néha elszállt, az index pedig hol ment-hol nem, a szemét a szerel?nél soha nem tudta produkálni ezeket a parajelenségeket.
F?tés az nulla, mindig maxon kellett járatnia ventilátort, aztán leégett, kibontásnál kiderült, hogy a f?técsap is elrohadt, de az uj sem adott meleget...
A lámpák als? m?anyag fülei kitörtek egy vidéki mellékuton, a közp zár pedig véletlenszer?en zárta le az ajtókat, az 5-b?l mindig másik hármat.
A f?tengelyszimering elájult, kétszer is telenyomta olajjal az egész motorházat, másodszor az eladás napján.
7 hónap után kezdtem árulni, jól is nézett ki az autó, de egy Fiatra nem egyszer? szerencsétlen vev?t találni.
Miután végre kiebrudaltam a házból ezt a dögöt, megfogadtam olasz járm? soha nem jön be a garázsomba!!!

Hibalista

- vezérm?tengely, f?tengely szimmering, világítás, digit m?szerfal, központi zár, ülésmagasság állitás, f?téscsap, befúv? ventillátor, kuplungtárcsa és mindez 11 hónap alatt

Ide hordtam szervizbe

nem márkaszervíz

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1992
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 86000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? R 19 1,9 D Következő autója? Peugeot 405 1,8 TD
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Tempra 1990

További ítéletek (87 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)