Teherhordó
Szöveges ítélet
Céges gépként elég lestrapáltan került hozzám, késöbb értettem meg a mosolyt az el?z? gazdája arcán.
El?ször el voltam foglalva azzal, h nem megy a szervo, de aztán észrevettem, hogy a motort leállítva az addig még nagy nehezen csavarható kormány igy meg sem moccan.Lomha, mint egy tet?, hosszában nagy, de széltében keskeny, a hangja meg, mintha egy puttonyos furgon rakterében utaznék, minden zörög és a nagy tér miatt viszhangzik. A rossz min?ség? budapesti és a vidéki mellékutakon a fogtöméseim is kilazultak, a kocsi meg össze-vissza pattogott , ha éppen ment, mert eleinte majdnem annyit volt szervízben, mint nálam. Csak 6 hónapot töltöttem együtt vele, a váltónygyjavitás után, a végén már egy kicsit meg is kedveltem, a nagy raktere miatt és egészen hozzászoktam a rakoncátlanságaihoz, ráadásul kiszolgálta a költözködésem
Hibalista
- gyujtás, gömbcsuklók, zárlatok, futóm?,váltó, kuplungszerkezet, kormányszervó
Ide hordtam szervizbe
Néro M5
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Egyéb
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Renault Express | Következő autója? | Astra combi ( 2 személyes ) |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.3/10) |
