Soha többé olasz autót!
Szöveges ítélet
Mág ´96-ban vettem itthoni szervizkönyvvel, els? tulajtól 3,5 évesen, az els? fél évben semmi komoly bajom nem volt vele, csak a szokásos Fiat betegségek, mindenhonnét olaj folyt, elszáltak az ablakemel?k, jónéhány zárlat, illetve a permanens nagy fogyasztás.
A menetteljesítményei elég haloványak voltak eleve is, olyan 1,8as Sierrához tudtam hasonlitani.
Fél év után aztán cs?stül jött a baj, kuplungszerkezet megadta magát egyik reggel, kicserélték, aztán jött a váltó, majd beégett a világításkapcsoló reléje menet közben, nagy füsttel.A nyolcadik hónapban a központizár kezdte, reggelente olajtócsa várt a garázsban, megint szervíz...
9. hónapban ismét a generátor adta be a kulcsot, majd észrevettem, h itt-ott a m?anyag elemekr?l a gépi mosóban málik a festék ( gyári fényezés!!!! ).Ekkor elkezdtem az autóvásárba járok kezdet? tortúrát, majd áttértem a hirdetésekre. 5 hónap múlva kelt el a dög, soha többé Fiatot
Kipróbáltam 4 szerel?t is, igazából csodák nincsenek, kivétel nélkül azt mondták, h minek vettem silány autót, vegyek németet, vagy japánt
Hibalista
- ablakemel?k, generátor, világításkapcsoló, motorkitámasztó bak, csomagtérzár, váltó, kuplungszerkezet, gyári fényezés
Ide hordtam szervizbe
márkaszerviznek a közelében sem járt
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 87000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 21000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Sierra 1,8 GL | Következő autója? | Vento CL TD |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.3/10) |
