A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Tempra (1990-1997)

Tempra 1,9 TDS 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Olcsó, de megy is!

Szöveges ítélet

Tavaj nyáron vettem jutányos áron egy autószerelőtől bízván abba, hogy ő biztos megtakarította és vigyázott rá. Tévedtem! Igaz a mondás, hogy suszternak van a legrosszabb cipője :) Elektomosan annyira szétgányolta, hogy egy hét éjjel nappali munka után tudtuk normálisan rendberakni, de ezt nem az autó hibájának tudtam be, hanem a rendetlen extulajnak. Motorikusan viszont egy álom. Pöccre indult eddig minden körülmények között. 3000-es fordulat mellett 140-et kényelmesen viszi, és akkor még túl nagy motorhang sincsen. Ha odalépek akkor ugrik ha pedig hirtelen meg kell állni az sem jelenthet gondot. Ha a kategóriáját nézzük már jópár 1,7TD astra és 1,6TD Golf www.apucipénzébőltuningolva.hu vérzett el a piros lámpánál. Tudván, hogy ez az autó nem arra lett kitalálva, hogy száguldozzanak vele, mégis megállja a helyét ha szükség van rá.
Fogyasztása az uno után nagyon megdöbbentett. Először azt hittem, hogy csak gargalizál a gázolajjal majd visszaköpi mert egy tankkal több mint egy ezrest mentem. Már elkezdtem buzergálni a tank jeladóját és a visszajelző műszert mert azt hittem bekrepált.
A belsejéről pár gondolat: 91-ben véleményem szerintem az egyik legtutibb autóbelső lehetett a kategóriájában. Digit műszerfal, alakromos 4 ablak, ülésfűtés, elektromos tükrök amik füthetőek is, full plüss belső stb... Én azt mondom, hogy mai elvárásoknak is bőven megfelel ennyi pénzért amiért most egy temprát lehet venni.

Rossztulajdonságáról annyit mondhatok, hogy csillaggarázsban tartotta az előző tulaj és a hátsó sárvédők totál elrohadtak. Most lesznek majd cserélve. És még a futóműre mondanék negatívumot mert az eléggé fapados.

Egyszóval nem bántam meg, hogy megvettem. Ennyi pénzért ilyen teljesítményt, felszereltséget és olcsó fenntartást nem nagyon talál senki. Aki azt mondja, hogy van, az jelezzen mert kiváncsi lennék!

Hibalista

- Bal első lengőkar, termosztát és a fékrásegítő + még volt vele egy adag elektromos gondom is mert az előző tulaja szétgányolt benne mindent!

Ide hordtam szervizbe

Jó barátom /aranykezű szerelő/

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Saját magam.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1991
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 165000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? UNO 1,7D Következő autója? Fiat Marea 1,9TD
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Tempra 1990

További ítéletek (87 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)