Kitűnő szerkezet
Szöveges ítélet
Kényelmes , nagy beltér, nagy csomagtartó.Nem egy versenygép , de aki annak veszi az nem normális, vagy nem tudja mi a különbség egy dizel és egy benzines között.Az ajtók egyedülálló modón derékszögig nyilnak, nem kell kuporogni a beszállásnál.Hátul is nagy hely még hátratolt első üléssel is.Nem kell a földön kuporogni hanem egy alcsony termetü ember is kilát belöle, pl. egy nő.Nem értem azt sok eszementet aki itt fikázza az autót, nem kétszázért kell egy leharcolt szart venni ,hanem pénzt kell adni egy szépen karbantartott darabért.Persze ez nálunk ritka, mindenki csak menni vele,olajat nem kell cserélni hiszen örök olaj van benne,a vez. műszíj is örökké tart, meg szilentek is , mi , sok idióta? Az elöző autóm egy Tipo dizel volt , négy év alatt semmi nem romlott el benne.Ja bocs, fékbetétet cseréltem benne én marha,pedig a vas a vassal is elér némi fékhatást aztán legalább mondhatom milyen szar ez kocsi, megevett egy féktárcsát.El kéne gondolkodni a sok köpködőnek hogy vajon nyugaton miért olyan állapotúak az autók, talán mert szervizelik őket.Ja hogy nincs rá pénzed?Akkor nem kell autót venni, van tömegközlekedés.Száz szónak is egy vége,semmivel rosszab mint bármilyen hasonló kategóriájú kocsi, sőt sok mindenben veri őket.
Hibalista
- Az indexkapcsoló,most 3000 ft a bontóban.
Ide hordtam szervizbe
Sosem viszem szerelőhöz, egyrészt mert nem romlott még el, másrészt hozzá nem értő idiótáknak nem adom oda.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 144000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Tipo | Következő autója? | Nem akarok mást a következő öt évben |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
