A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Tempra (1990-1997)

Tempra 1,9tdi 

Az ítélet értékelése
1,0(2 db)

fiat Felerhaft Im Allem Teilen-- magyarul hibalehetőség minden részben

Szöveges ítélet

a vezetékek ugy törtek mint a ropi-az aksit pár nap alatt mindig leszivta valami--a lámpa menet közben kieset--a hutő csőveit nem gyöztem cserélni-az önindito bendix is szétment--generátor csapágy--a szervó is szól a féltengelyekkel egyűtt--most 12 hibát irtam össze--azt ahogy 1-et kijavitottam -nagy örömmőmre jobb esetben 1-néha 2--jött elő hetenként---értem már hogy a három F-betüst ne FIÁT- FRANCIA-FORD--francia autom még nem volt--A ford ha nem rohadt volna annyira-nekem semmi problémám nem volt vele---jó lecke volt a fiát--soha többet még ingyen se-lent arra a kérdésre hogy megérte -e az árát -mindig az igent irja be--amugy nem rengeteget evet már amikor épp ment föképp városban 10 liter is lehet--föképp mert az adagoló csavarját rátekertűk mert nem ment már--amugy szerintem ezek ilyen hol volt hol nem volt mesék hogy 5-6-literekkel el van-ja proba padon állando fordulaton 90--nél -még a mostaniak se--van egyik kollégámnak egy 1905 cm peugeot 405-dizel 1989--évjárat--hihetetlen hogy ő csak tankol bele--és ami a karbantartásra kell-

Hibalista

- nem tanultam az esetból -pedig egyszer már megfogadtam hogy fiátot soha többet--mondjuk az egy ritmo volt--de az egyszerű volt mint egy barlangrajz--igy is elromlott benne minden ezt a tipóra épitett tempra csak überelni tudta 38 ezerért hoztak haza autómentővel--a hengerfejes--a turbó eszi az olajat--a t-34 es tank nem füstől igy--aztán a váltó rudazat is elkopott nincs 3.ik már--galvanizázás -ide vagy oda az alja--is teljesen szétrohadt-motortarto gumibak felfogatása javitása-legkozelebb meg az első futomű javitása-karoszériásnál-40-ezerftmert majdnem kiszakadt--olyan fiátos hibák jönnek elő-ami más autónál soha--volt pedig már 20-fölötti autom sok keleti is köztük régen--meglepöen ugyanazok a hibák jönnek elő mint a fiat ritmomon--mindha ugyanaz lenne--gyujtáskapcsoló--zárak--motorháznyitó--mindkettón hamar szétment-de a ritmoval mindig valahogy haza értem--nem kellett autómentőzni-a tempra még rátett egy lapáttal--elektromos ablak és központi zár--a digit müszerfal katasztrofa--őtletszerüen mükodik--néha mutat ezt azt--a kilométer óra is ha állok 36-ot mutat ha elindulok beáll nullára-a vizhőfokmérő egyból 90--fokot-a hátsó lámpák is hol világitanak -hol nem--a kaszni csavarodik össze vissza a rossz magyar utaktól--a fütés katasztrofa--hideget fuj-télen--valamenyi vizet --olajat 1-liter per 100-km-aztán állandoan rettegnem kell hogy mikor törik el a FŐTENGELYBEN az ék--és töri össze a szelepeket--mert ez is tipus hiba--itt olvastam--azt akor autómentó megint--a német autoimnál mindig nyugodt voltam mert tudtam hogy bárhova elindultam oda és vissza is értem--a fiát bebizonyititta hogy ő kivétel-most is 38-ezer ft ért hoztak haza- de 60 ezerért akartak 160 km tert-de lealkudtam már arra gondoltam ott hagyom ezt kellett volna-akor legalább megszabadultam volna tőle végérvényesen--mert-egyszer csak megállt-nem fordul át a motor-na most már KUKA

Ide hordtam szervizbe

kérdeztem a szerelőt mi a hibája azt mondta-ott az elején--mondom hol--ott az elején az a négy betű --hogy FIÁT-Felerhaft im Allem Teilen--valahogy igy nevezte a német a fiat röviditést hibalehetőség minden részben-- a németek tudják ok autokat készitenek..Az olaszoknak inkább megkellett volna elégedniűk a pizza készitéssel-abba talán nem számit annyira a latinos lazaság-most 2010-ben is az alfa is német igazgatot nevezett ki a gyár élére azota javultak az uj alfa minősége-már nincs latinos káosz az elektromoság terén se-igy van ez mert nem ment nekik már a 2-ik világháboruban sem--siralmas volt az olasz haditechnika--már akkor kivivta a megbizhatatlan jelzőt--a németek-és az oroszok is kirőhőgték-

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1990
Kényelem (1) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 272000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? golf 2 dizel-peugeot 309 dizel
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (1.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Tempra 1990

További ítéletek (87 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)