Elsőre szerelem és hűséges is volt
Szöveges ítélet
az én kedvenc blu petrol metál csodámat,2001 ben vettem meg,bár nem ezt akartam ez volt számomra a legjobb vétel,néztem mást is 91-es vectrát akartam,sokat megnéztem -e tipusbol de nem volt meggyözö számomra,rohadás halmok mindenütt kopasz volt extrák nélküliek cirka 1 miláért,ez valahogy nem csábitott,igy véletlenül ráakadtam egy fiatra metál szin abs,szervokormány,légzsák,egy rozsdafolt sehol,cirka 1 miláért 7évesen-igy hát megvettem.soha nem hagyott cserben ezt leszögezem,szinte ebben éltem mert a munkaeszközöm volt,még akkor sem hagyott cserben amkor a generátor beatta az unalmast ,egy másik akksival haza tudtam jönni,a benzinszivattyut meg az ut mentén cseréltem ki,utánam hozták és kb 1 ora alatt sikerült is.a futomü sajnos nem a magyar utakra találták ki,de ezt nem kell megmagyarázni tudjamindenki,igy sok gondom volt vele,de még ugy is elment ha csattogott mint a négyökrös szekér,motorikusan soha nem volt vele gondom,bár az 1.4-es motor gyenge mint a harmat ehez a kasztnihoz legalább 1,6-os kell,igy elözéskor mindig meg kellet várni hogy ne jöjjön szembe tul gyorsan valaki:)de kényelmes volt kartámaszos ülés,jo fütés,egyedül a klima hiányzott belöle.a fékek jol voltak elöl hátul tárcsa,megállt mindenütt ahol kelett.még mindig megvan a kicsike második autonak,bár elhanyagoltam igy ráköltöttem vizsgával eggyütt cirka 120at,eladnám de az értékvesztés miatt nem sokan kapkodnak érte.ja még valamit a kasztnirol,mindenki szidja az olaszokat mert rohadnak,ennek a gépnek már cinkelt a kasznija,ez abbol is látszik mert kb 2 éve meghuztam a bal sárvédöt és nem hoztam helyre,viszont csak felületi rozsda van csak,igy tévhit hogy rossz az olasz gép.nekem bevált,és ha az idöben vissza kellene menni és kocsit vennék mégegyszer ilyet vennék csak 1.6-os motorral.
Hibalista
- viszonylag mindent cserélni kelett rajta,de a magyar utaknak köszönhetöen nem csodálkozom.motorikusan nem kelett javitani soha.kétszer lengökarok,db 12000,1 pár elsö lengéscsillapitodb9000,szilentek legalább négyszer db 3500,toronyszilentek 3 szor db 3500,hátso kerékcsapágy 2db db.9000.1 féltengelycsuklo gumiharanggal 5000,vezérszij görgö,3 szor kb 5000,vizpumpa 2szer 8000 db,kuplungszett 3 szor 9000,fék fékbetétek,generátor jav.benzinszivattyu.
Ide hordtam szervizbe
egy cimborám révén sikerült szert tennem e nemes szerelöre oda hordtam a gépem,bár tanult szakmálya nem ez volt de megtudta csinálni, söt bontott alkatrésze is volt hozzá,olaszbol.bár egyszer átvágott egy kuplungcserénél,-nem mentem vele csak 5000km és csuszott zörgöttmint aki rögton meg akar halni-elvittem egy másik szerelöhöz aki rendesen megcsináta-használt kuplungot éskinyomoszerkezetet és csaágyat rakott bele a drága uj áron-,az én szerelöm akihez több évig hordtam,de az értékelésem igy is 7,mert bármi nyügöm volt vele mindig segitett
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
az eddigi összes kocsimat hozzá hordtamkb 11 évig,de ha azt mondta reggel vigyem és délután kész lesz akkor tuti hogy csak délután kezdett neki,mindent bevállalt és igy csak késön kezdett neki,ennek én láttam a kárát,de mindent meg tudott oldani,ezértnyolcast kap
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 76000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 212000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | renault 11 | Következő autója? | chrysler stratusom vande valami dieselt szeretnék |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |