1,9D Lomha,de kényelmes.
Szöveges ítélet
Nagy kényelmes hajó. Hátul is tágas, kényelmes. Nagy csomagtartó. A műszerfal nappal alig látszott, a sebességet skubizni kellett,hogy mennyivel is megyünk(?),Tetemes súlyú a motorháztető is, nem spórolták az anyagot,viszont ez miatt elég lomha is lett.3 izzitóval még beindul,de kettővel nem (néha érdemes műszerrel kimérni,nem-e szakadt valamelyik,nőgyógyászkezűek előnyben!)
Szóval jó volt, szerettem a kényelméért.Már a sárvédőívek kezdtek rozsdásodni amikor eladtam.Talán, ha egy 110 lovas 1,6-os motor lett volna benne, akkor még mindig ez lenne (csak kipofozva).
Hibalista
- Fékek mindig.Akku-csere,Kuplungbovden egymásután 3-szor elszakadt-eredeti gyári lett jó csak.Hátsó lámpabúra alatt a króm bemattult, alufólia beragasztás után kíváló lett.Biztonsági öv-hol nem jött ki,hol nem húzta vissza.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Uno | Következő autója? | Citroen Xsara |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
