Sokkoló elektronikai zsenialitás
Szöveges ítélet
Szépreményekkel indult, akár a szerelem, mára már a puszta jelenléte is bosszant. Az állandó hibaüzenetei, mintha az agyamba küldené. Ha menni kell vele valahová, már előre gyomoridegem van, most vajon mit talál ki, mit fog kiírni, egy hangos figyelmeztető hang kiséretében. Airbag failure, ABS failure, Engine failure? Vagy megszán és hibaüzenet nélkül elvisz és visszahoz, mikor milyen kedve van. Az üzemanyagot mocskosan szereti, 10l/100km, mint egy modernizált moszkvics, egy karburátoros autó kevesebbel is beérné!
A motor igényli a pörgést 3000 alatt még jónapot se kíván. A digitklíma gondolkozik, igazi számítógép tud keverni rendesen. Nehéz egy átlagmagyarnak megemészteni,hogy másvalaki is gondolkozik és cselekszik a fedélzeten.
A sok rossztulajdonsága mellé rengeteg kényeztető extrát is kapunk. Sajnos túl sokat, szerintem ez a szekér üzembiztonságára kihat, népiesen szólva: agyon van elektronikázva. Az vegyen ilyen szerkezetet, aki figyelmen kívül tudja hagyni a sok hibaüzenetet. Én nem ilyen ember vagyok. A másik autóm 250 000 km alatt egyszer sem adott hibaüzenetet, még akkor sem amikor megpusztult az adagoló vezérlőpanele. Sok balesetmentest mindenkinek.
Hibalista
- Klímacsö, gyújtótrafó, mindíg kitalál valami hibát.
Ide hordtam szervizbe
Auto Brill Békéscsaba
Szakmailag felkészültek pontosak, korrektek.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 52000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | corsa 1.7 dti | Következő autója? | helikopter |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.8/10) |
