Oan kis átlagos élettárs.
Szöveges ítélet
Szeretem, hogy olyan kis okos - felhasználóbarátul kapcsolgatja a kis elektromos biszbaszkáit, a belsô lámpáit, az ablakait, jól konfigurálható a trip-computer, kellemes a gyári CD-rádió, jól elférek a 100 kilómmal, nagyon jól sikerült a hatgangos váltó, emellett a kétzónás digitklíma a kocsi egyik legjobb tartozéka. Ja, elég halk is. Szóval kényelem, kaszni és felszereltség nagy plusszos.
Botrányosan gyenge konstrukció a futómû; egyrészt nagyon lágy, a hátsó futómû, ami torziós rúdnak nevezett merev tengelyen ül, semmi stabilitást nem ad, másrészt a világ legszarabb gumijival még rádobtak, a gyári szerelésû szett (Firestone F590FS) az nagyon gáz. Erôsebbek is lehetnének a lámpái, mégpedig a tompított. Alsó határeset ehhez a kasznihoz az 1.2-es motor - alapjában véve nem rossz tkp., de hogy ki volt az az okos, aki beletette egy 1250 kilós autóba... :-/ Szóval futómû mínuszos, motor nem ide való.
Hibalista
- - motor :-))) de most komolyan. Nagy tócsa, vizet felszítta a barom, az szétütötte két hajtókart, fôtengely hajszálreped, henger fala megkarcol. Kerek 1 milla.
- - meleg garázsból mínusz sokba kiállás, otthagyás, két órával késôbb indulás, "ABS Failure" - fél óra használat, bemelegedés, utána elmúlt
Ide hordtam szervizbe
Fiat Best Autó, Pesten- mondjuk csak eccer vótam kötelezôn, akkor korrektnek tûnt.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Fiat Darázs II., Gödöllôn (Ugye az 1 pont a legrosszabb?) 3 hónapig szopattak a motorcserével.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 32000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Sapporo 2.4i | Következő autója? | Bármi, amit Japánban raknak össze; vagy marad olcsó Fiat; ha nem lesz újautóm, öreg Mitsu. |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
