Német-Olasz vegyes szüllök gyereke
Szöveges ítélet
Eddig jó választásnak bizonyult, ebben az ár kategóriában kevés ellenfele akadna. A korai Stiloknak sok kis apró problémája volt cserébe nagyon jól felszerelt modelleket lehet egy „régi” swift árért kifogni. Rengeteg extra és kényelmi funkció van a kocsiban,két dolgot hiányolok az a gyári navigációs rendszer a másik pedig a tempómat, de már mindkét eszköz beszerzése folyamatban van.
Többen kérdezték tőlem az ismerőseim közül ,hogy ajánlanám-e nekik is vagy hogy egyáltalán kinek is ajánlanám a stilot jó szível. Erre a kérdésre itt is próbálok válaszolni, bár alapvetően egy nehéz kérdés. Ugyanis alapjáraton, olcsón jól felszerelt modelleket lehet kifogni, de viszont a mérleg másik oldalán ott van a sok apró kis bosszantó dolog, amik hogy ha az ember egy kicsit is ért a számítógéphez, szeret szerelni és rendelkezik néhány alapvető szerszámmal akkor nyugodt szívvel vállalható, viszont hogy ha csak egy autót keres, aminek nincs lelke, cserében viszont nincs, vele soha semmi probléma akkor nem ajánlanám, hogy ezt vegye.
Aki most tervez még csak stilot vásárolni annak egy jó tanács, amit én is megkaptam anno és be is vált, hogy keressen egy barátot, szervizest, valakit, akinek van szerviz kábele, mert azzal az autóról minden kideríthető, a futás teljesítmény, hogy programozták-e újra a km. órát, hogy mikor volt utoljára szakszervizben stb.
Hibalista
- Hát az elmúlt egy évben volt itt minden: - - airbag faulire, rögtön a vételt követő napon -> Szétcsúszót csatlakozó az ülés alatt. - Javítás: 10perc káromkodás és kb. ugyan ennyi idő, amíg akku sarúk le, a csatlakozót gyors kötözővel gazdagon megszórjuk és már meg is van javulva. - - Rengeteg különbféle hiba kód, abs, asr, check engine lámpa. - Sok barom hibakódra jó megoldás, hogy ha vesz az ember egy elm323 1.3a kábelt, és letölti a fiat ecu scan nevű programot. És kiolvassa saját maga a hibakódokat. Ebből, hogy ha csak az derül ki, hogy egy szenzor, egy pillanatra kihagyót(Rossz jelet vagy semmilyet nem küldőt, akkor csak ki kell törölni a hibakódot(De természetesen írd fel magadnak, hogy ha a jövőben valami gond van, akkor tud, hogy mik voltak a hibák. ) Aztán, hogy ha sűrű megismétlődik azonos hiba, akkor meg kell keresni, hogy hol van az érzékelő, aztán végig nézni a kábeleket hogy nem-e sérült nincs-e szétcsúszva a csatlakozókban lévő sarúk nincsenek-e kitágulva. Hogy ha ez sem hoz eredményt, akkor csere éret az adót szenzor. Szerencsére még a komoly cserét megúsztam, eddig minden hibám visszavezethető volt kontakt hibákra. - - klímát töltetni kellet: 10e ft
Ide hordtam szervizbe
Magam javítottam eddig minden problémát, igaz hogy nagy hibák nem is voltak csak a sok kis hülye elektromos dolog. Ami egy pár ezer forintos kábel és egy ingyenes szoftver segítségével egész jól javíthatóak.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Uno | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
