Nagy-vas
Szöveges ítélet
Hidegen erőtlen egy kicsit a motor,160 felett 14-15 litert kér,az utasoldali elektromos ablakemelő télen néha kicsit szorul,viszont a csomagtér hatalmas,az ülések kiválóak nekem is és a feleségemnek is(szerinte jobb mint a volt Seat-unké.a computer nagyon felhasználóbarát,"pár embertől halottam hogy lefagy" az enyém még egyszer sem tette ezt/biztosan nem windows alatt fut,és ez jó/.a váltója precíz,és nem recseg.a belsőlámpák nagyon jók,és az elhelyezésük is.nyitásnál felkapcsolja a villanyt, ami megkönnyíti a beszállást.
A klímával megvagyok elégedve,hátra is jól dolgozik bár nem szeretem.
A 16"-os kerekek felrakásával az autót nagyon kiemelik.a textilek nagyon "fogásbarát anyagok"és ez a csomagtartó kárpítozására is elmondható.
A csomitartóban jó a dugalj a Hűtőtáskának.
Sok extra van benne alapból,amit más márka "ingyen nem ad"ezért is választottam a Stilo kombit.
És a legfontosabb,hogy a 2,5 méteres lambéria simán belefér!
Most,hogy túl van a 60E-en sokkal jobb a motor,és a fogyasztása még ha kicsit is de jobb.
Hibalista
- A H7 izzó elöl már kétszer kiégett(Tungsram tipus volt benne?,és magyar!!!),amíóta Osram silverstar van benne,nincs gond vele.
- A garanciaid? lejárta el?tt 1 héttel kellett cserélni a csomagtartó 2 db munkahengerét/elengedte a gázt/.
- Amíg a motor nem lesz üzemmeleg addíg nem megy jól,ennek elérésével remek autó,bár az 1,6-os motor szerintem éppen határeset.
- Sose volt még Fiat-om,de ez remek autó és Horvátországot oda-vissza telepakolva klímával 7,5 l-rel jártuk meg.A belsejét egy itteni (Miskolci fényez?) tuningolta fel ,mert nekem nem nagyon tetszett az ,hogy minden fekete.Kivettem a leveg?rácsokat,stb és lefújta a nyitókilincs színére.Könny? volt minden ilyet kiszerelni(ablakemel?-panel,légbeöml?k,középkonzol)és most a bels? design nagyon jó.Még a szervízben is csak néztek, mikor vittem 30000-es revízióra.A könyökl?t nagyon hiányoltam,ennek beszerelésével lett "talán"teljes az autó nekem,és a 20000ft-os ár beszereléssel eggyütt /gyári/szerintem nem rossz.
- Szerencsémre eddíg csak 2 db kormányösszeköt?t kellet cserélni,de ezt a kíváló magyar utak "számlájára írom" és 15000ft-ból megúsztam cakk-pakk.
- Elértem a 60ezres szervízt.
- A sz-könyve teljes vezérlés cserét ír elő.Ennek nem örültem,de a szervizes srácok 1,5 óra alatt lecserélték,a szíjakat,görgőket,szűrőket.Az anyagot én vettem meg cakk-pakk 60 ezer volt,ami szerintem nem olcsó,és nem is drága(a szervízben 140E lett volna!!!!!!!!!!!!!!!!).
- Semmi mást ezidáig nem kellett cserélnem,amire kicsit büszke vagyok.
- Bocsi,4,5 évesn elpusztult az akksim!Sztem jól bírta.A szervízben 40 ropi a gyári akksi,kihagytam!!19E-ért vettem gondozásmentest 3 év garival.
- Ja,egy oldalirányjelzőt,ami 2500 ft-ba került,igaz ezt én törtem el,mert polírozásnál addíg b.....ttam,míg ki nem pattant,aztán a visszarakásnál eltörött a bütyök rajta.
- (Bárdinál ez az irányjelző 1600 ft!A szervízben azt mondták,csak itt lehet kapni!meg kell rendelni,lengyelből hozzák!).
- Nem szépítem,az alkatrészes csávó bevitt az erdőbe.
- (Nem is bírom a csávót!)
-
Ide hordtam szervizbe
FIAT-TWIN MISKOLC
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 66000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | TOLEDO 1,6 8V | Következő autója? | Citroen Grand C4 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
