kis motor nagy erő
Szöveges ítélet
Amikor megvettem elég lomha volt de kb 8000 km után elkezdet fickosodni ,mivel ez már a második fiattom igy tudtam hogy igy lesz és 0 km töl nem kiméltem igy most az 1,4 motor tuning nélkül 200 fölött tud menni folyamatosan és nem válik instabillá,Az elsö ülését volt nehéz megszokni elöször tul hosszunak tünt az ülölapja a bravo után de igy használva már nagyon ok,kényelmes a 6 gangos válto nagyon jo a kiosztása folyamatosan ott lehet tartani a fordulatot ahol van benne energi,A müszerfal kifogástalan szerintem legalább két kategoriával felsöbb autoban is elmenne,aproság de pl a motortér teleszkopos nem fém pálcikákat kell beszurogatni,Rosz pont hogy az elsö izzokat nem lehet csak szervizben cserélni mert fizikai képtelenség hozzájuk férni,eddig két izzo éget ki.
Hibalista
- 6 hó jobb elsö ajto gátlo eltört gariban cserélték,
- 12 hó hátso nemez dob betét összement gariban cserélték,
- 18 hó elsö féktárcsák elvetemedtek gariban cserélték,
- semmi más csak a 20000 szervizek ,
Ide hordtam szervizbe
Csiki-Bege auto plaza BP Pünkösdfürdö,
Munkafelvevö: Irinyiás Attila
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 53000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | bravo | Következő autója? | egyenlöre nem cserélem, majd valami ujabb fiat |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
