Kár hogy szétesik a szemét digó
Szöveges ítélet
Az autó 40.000 km-ig tartott, utána szétpergett. Az olajat 15.000 km-t?l falta, 1,2 l/1000 km mennyiségben. Persze a szervízben megmagyarázták, hogy azért mert hideg van, vagy azért mert városban járok vele, vagy ha autópályán, akkor azért, és különben is minden autó eszi ennyire az olajat...
Rückit csak valamelyik szinkronizált sebesség kapcsolása után lehet szúrni, különben számolja a fogaskerekeket. Megállsz, rutinosan el?ször 3. aztán próbálkozhatsz a hátramenettel. A szervíz azt mondta erre, hogy ez ilyen.
A gázpedál valami horror. Egyszer benyomhatod félig, semmi sem történik, máskor araszoláskor csak hozzáérsz és az el?tted lév? csomagtartójában vagy rögtön. Ez ilyen.
A motor 3500 alatt harmatgyenge, utána kezd el dolgozni, de akkor meg már nagy hanggal ordít. Lehet hogy valakinek ez jó. 160-nál úgy üvölt, hogy az amúgy hangorkánt kelt? menetzaj sem tudja elnyomni. 180-nál már változik az arány a menetszél javára, így itt már elviselhet?bb.
A szélzaj min?síthetetlen, a menetszél keresztüljár az egész autón. A hátul ül?kkel nem is lehet kommunikálni, semmit sem hallhatnak.
A klímának az auto funkciója egyenérték? azzal, hogy éjjel-nappal m?ködteti a klímakompresszort.
Az elektronika meg?rizte a Fiattól szokásos min?ségét: a kijelz?n össze-vissza jelennek meg a kiégett ég?kre, motorhibára, ABS, ASR hibára utaló hamis figyelmeztetések.
Az autó alja valamiért irdatlan alacsony, csattanás nélkül nehéz leállni egy értelmes padkáról.
Ami kárpótolhat minket az a küls? és bels? design. A belsejét nagyon eltalállták, csak kár hogy hamar szétpereg. A b?r kormány jó, vastag fogású, cityvel parkolni álom. A kéziféket sajnos csak csuklótörés által lehet m?ködtetni a könyökl? miatt. Az ülések jók, kényelmesek, király az alatta lév? rakodófiók.
A fék izombrutál, nagyon harap, csak kár hogy az ABS már egy csatornafedélnél megmasszírozza az ember talpát.
80 ezer van benne és már vezérm?tengely csere volt a motornál. Ha a klíma nincs bekapcsolva akkor a 750-800 1/min alapjáraton úgy rángatózik a motor mint egy kispolákban, vagy mint a cigányok 25 éves ezeröcsijében.
Zárásként: Jó lenne az autó, ha nem peregne szét, vagy jó az autó, amíg szét nem pereg. A nagy baja az, hogy FIAT. A digók nem cefálták meg magukat mostsem.
Hibalista
- 1.500 km - csak alapjárat, nem reagált a gázra
- 5.000 km - csomagtartó burkolat szétpergett
- 20.000 km - hátsó ülés huzat, fejtámla szétesett
- 40.000 km - vezérm?tengely csere, kopott bütykök
- 60.000 km - stabilizátor összeköt? csuklók cseréje, leng?villa csere
- 80.000 km - féltengely csere, légzsák nem m?ködik
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 205 1.6 GTI | Következő autója? | Ford Focus 1.6 Comfort |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.3/10) |
