Elegáns és emellett döngetni is lehet vele
Szöveges ítélet
A kezdeti hibák ellenére megbízható, belülr?l kényelmes, jól lehet vele parkolni (ezt a tolatóradar is segíti). Az es?érzékel? m?ködési logikáját a mai napig nem értem, néha össze-vissza kalimpál, de az es?t lemossa. A HIFI gyári mélynyomóval csodálatos. A diesel 160 km/ó fölött már kicsit zajos. Lámpakészletet nem tudom, hogy miért adnak hozzá, hiszen csak szervízben lehet ezeket cserélni. A fék kopását kijelz? lámpának nem szabad hinni, ki kell köttetni a fékpofák érzékel?it és még 5-6000 km-t biztosan kibír. A klíma nem túl er?s, de még éppen jó. Még sohasem hagyott cserben, pedig dönt?en városban használom, a fék és a kuplung er?sen igénybe van véve. A kipörgésgátló télen csodálatos, a legnagyobb hókupacból nyári gumival is ki lehet jönni vele. Az elektronikával vagy a komputerrel semmi bajom sem volt. Az esti m?szerfal olyan, mintha repül?gépben ülne az ember. Amikor megjön a turbonyomás, a 115 paci nekilódul. A STILO JTD változatok sokkal megbízhatóbbak, mint a benzinesek.
Hibalista
- Még a garanciális id?szakban: a jobb hátsó gyerekzár bovdenje gyárilag nem volt összerakva, els? futóm? stabilizátor rúdat 40000 km után cserélni kellett, az egyik visszapillantó tükör f?tése egy téli nagynyomású mosatás után elszállt, 2 db els? fényszóró izzó és a hátsó rendszámtábla megvilágító izzó kiégett.
Ide hordtam szervizbe
SPQR Bp. Váci út, a korábbi Puntomat is itt tartották karban.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 56000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Punto | Következő autója? | Fiat MJTD motorral |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
