A kategóriakirály
Szöveges ítélet
Nagyon szerettem és szeretem.
Kategóriájában, és EZ A KULCSSZÓ, ennyiért ilyen autót nem lehet kapni. Megbízható, kellemes városi autó.
Az 5 ajtós valóban nem a tartozik a legszebbek közé, de nem olyan vészes. Az első lámpák kifejezetten jól eltaláltak. (Sötétebb színek jobban állak az autónak. A világos szín valóban nem túl előnyős az 5 ajtósnak.)
A belső kategóriáját meghaladóan komfortos. Minden kézre áll, a kidolgozás megfelelően finom. A hátsó ülések nem túl tágasak, de rendelhető állítható hátsó üléssor is, ami megoldja a problámát. (Sajnos mi elfelejettük..) A gyári hifi is kifogástalan.
Hátránya a zajos klíma (kb. 30% feletti teljesítmény felett kifejezetten hangos), valamint a hangos motorzaj (100-110 km/h felett beszélgetni nem igazán lehet).
Az 1.2-es motor nem igazán elegendő az autóba, később FIATék ki is vonták a palettáról, de azért 4 fővel így is megy 170-et. (1.2-es!) Csak emelkedő ne jöjjön...
De azért gondoljuk arra is, hogy más autóban tud az 1.2-es 80 LE-t?
Összefoglalásként: KATEGÓRIAKIRÁLY, ár/érték arányban az első!
Hibalista
- első fényszóró kiégett (2 év után)
- Harmadik féklámpa gumitömítése kijött
- Semmi más. Semmi!
Ide hordtam szervizbe
FIAT Boldizsár
Lassú és körülményes
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
FIAT NÉRO M5
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Punto | Következő autója? | Fiat Stilo, Volvo S40 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
