A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Seicento (1998)

Seicento 0.9 S 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Rekviem a Fiatkáért

Szöveges ítélet

Nem is az enyém volt, a Nõ vezette. Õ szaladt bele a traktorba, illetve a traktor belé. Meggörbu´´lt benne valami motortartó bak (nem a traktorban), így inkább vett egy másikat. Ugyanolyat.
Hitte volna a fene hogy a 127-es motorját, az öreg nyomórudasat, még beleteszik bármibe, de így van. Negyven lóerõ igazán nem sok, de mert nem bánja a pörgetést, viszonylag kevés vectrás meg corollás kiáltott ki ránk dzsihádot. A futomû nagyszerû, körben független, és nagyon üli a kanyart: rendre a hátulját tolja kifelé.
Hely persze nincsen benne, és száz kilométer után már fáj a ‘ggem, de az üléshuzat mintája egy önálló kategória. Amio fontos: benn vagyunk, nem kint Csomagtartó sincs, ha már itt tartunk, de parkolni jó vele. A mûszerfal óriási zsebébe még a Nõ összes mocska is belefér, és ez nem kis dolog!
A fogyasztással gond nincsen, de ne is legyen ekkora motorral. A kérdés az, hogy tényleg annyira fontos nagyobb motorokat szerelni mindenbe?
Nekem tetszik a Panda, a Nõnek nem, úgyhogy az utód egy Seicento 0.9 S.
Ha már itt tartunk: egyszer, réges régen, vagy hetvenezer kilométerrel a baleset elõtt a Nõ behajtott egy elárasztott útszakaszra. Belehajtott a folyóba, ami akkor éppen az utat is magába foglalta, ez egy ilyen ország. Mikor már jó magasan volt a víz, megállt, és kikapcsolta a motort. Elszívott egy cigarettát, kinyitotta az ajtót, amitõl bejött a víz és ellepte a szivargyújtót. (Az lent van, azon ami a kardánalagút volna, ha volna.) Érthetõen megszeppent kissé, becsukta az ajtót, majd beindította a motort, kifarolt, elkocogott a faluba, és ott kimerte a vizet egy papírpohárral. Két napig szárítottuk a kocsi belsejét, és még a szivargyújtó is mûködik. (A kocsi már nem.) Ezt csinálja utánunk a Land Rover!

Hibalista

- Ablaktörlõ karos hajtószerkezet; elsõ fék néha szorított; valami búgás jött jobbos kanyarokban, talán csapágy. Csúnyán törik ...

Ide hordtam szervizbe

Mikor hová...

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Ld. fentebb

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (5) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 25000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Seicento Citymatic... Következő autója? Seicento
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Seicento 1998 (1998 - 2007)

További ítéletek (93 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)