A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Seicento (1998)

Seicento 1.1 sporting 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Recycled ferrari :)

Szöveges ítélet

Azzal kezdeném, hogy a feleségem nézte ki magának, hogy ő is tudjon vmivel munkába járkálni. Nem vártam tőle túl sokat, de mégis levett a lábamról. Bumfordi formája és a gagyi dolgok ellenére is nagyon szerethető autó. Városban verhetetlen (na jó. Gyorsulási versenyekre ne menj vele) és országúton sem hagy cserben. Bírja ha "téped a száját" és nem kezd el rángatni, vagy morogni, ha 40 km/h-nál berakod 5.-be Bárhova befér (akár kerékpár tároló is) de mégsem érzed, hogy ez csak egy játékautó pl: smart. (bocsi) Én egyszer mentem vele 170-nel és azt kell, hogy mondjam, nem éreztem, hogy mindjárt meghalok. Még akkor is stabilan kapaszkodott az aszfaltba. Nyoma sem volt a könnyű súlynak, vagy a virsli gumiknak. Amúgy a 120-130 amit még kényelmesen elvisel, utána azonban érezhető, hogy nem egy cirkáló. Megbízhatóságát tekintve pedig leborulok előtte. Voltak apróbb hibák, de vagy magam megoldottam (trafó-csere: 6600 huf 4 csavar 5 perc és kész :) ) , vagy nevetséges összegekért itt-ott megcsináltattam. (hozzá teszem Ő mellette egy peugeot 206 xs sport-om volt. Az ő szervíz-költségei a diagnosztikánál többe voltak....) Amúgy egyszerű és szerethető a kocsi belseje. Igazából nem csörög benne semmi (kivéve a fordulatszámmérő lapja), elől viszonylag tágas, hátul csak a gyerekülés, vagy nagyon kis emberek férnek el. A csomagtartó nevetségesen pici, de egy mélyláda még belefért :)! Összességében ajánlani tudom mindenkinek ezt az autót. Lehet, hogy komolytalan, de nem kerül sokba és a fenntartása is egy motorhoz hasonlítható. Egy biztos. Eddig bármerre jártam mindenkinek mosolyt csalt az arcára csakúgy, mint nekem aki a volán mögött ült.

Hibalista

- Bal első fékpofa szorult: Tisztítás csiszolgatás 2500 HUF - Kipufogó csere: összekötő cső, hátsódob kb. 20000 HUF - Akksi csere: 6000 HUF - Egyik trafó cseréje: 6600 HUF

Ide hordtam szervizbe

Nem emlékszem már rá (szerencsére csak egyszer voltam nála, mert a többi hibát magam orvosoltam) Bár ő megbízható és olcsó volt, nem kellett többször mennem hozzá. Ez az autó érdeme...

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 206 xs, Jeep grand cherokee Következő autója? 607
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Seicento 1998 (1998 - 2007)

További ítéletek (93 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)