Mérges Tücsök a kis Csento!
Szöveges ítélet
Igazán jó választás,volt ugyan elösször kicsit paráztam mivel újonnan kuplungszerkezetet kellet cserélni rajta,de utánna...
A gumik fogytak csak róla ,mivel több mint 125.000km-t tekertem bele.
Soha-soha nem tudtam 7liternél többet megetetni vele,pedig volt olyan amikor 70 -80km-t 2.-3.-ba úgy esett a hó!A legkevesbb pályán 3 személy 110-150 között 4.7l/100km
Nekem átlagba 5.7 vegyes használattal,pedig 110 alatt ritkán használtam,azt a tempót imádja!
4 évesen müszakira :2 szilent csere, 2 lengéscsillapitó ,kézifékkötél amit eltéptem.
Amúgy én a gyári Selenia olajat raktam bele és nem 15,hanem 10ezrnként lecseréltem benne.Valószinü,hogy ez a motort nem lehet elpusztitani,ha figyelsz rá!!!80.000ezernél vezérszij,meg csapágy ,vizpumpa csere.
Igénytelen,fürge,alacsony fenntartási költség!
Nagyon gyorsan meglehet szeretni!
Engem nem hagyott cserbe,megbizható kis gokart!
Ha tehetem újra veszek eggyet!
Hibalista
- Az autó átvételekor kiderült,hogy nem 100%-os a KUPLUNG,ezért 20.000km megtétele után hajlandóak voltak kicserélni a komplett kuplungszerkezetet,/GARANCIA 3 ÉV/ami utánna hibátlanul működött!
-
Ide hordtam szervizbe
Fiat Blázi
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 125000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Uno 1.3 D | Következő autója? | Fiat Brava |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
