A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Seicento (1998)

Seicento 1,1 Sporting 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

kis sárga

Szöveges ítélet

Első saját tulajdonú autóként vettük, az egyetlen szempont az volt, hogy 500e Ft alatt minél fiatalabb és jobb állapotú legyen. A feltételeknek főként a swift felelt meg, de azért annál különlegesebb kellett. Így találtuk meg a Seicento Sportingot, ami gyárilag bőr kormánnyal, váltóval, szervóval, légzsákkal, könnyűfémfelnivel szerelt, ilyenről swift esetében álmodni sem lehet :)

Ketten használjuk, így teljesen kényelmes, a sportüléseknek köszönhetően elől semmi kritika nem érheti. Hátra nagy ritkán ül be valaki, de rövid utakon még nem érkezett panasz a hátsó kényelemre, sőt az alacsony elvárások miatt inkább meglepődve szokták mondani, hogy milyen "nagy" hely van ott is. A csomagtartója jelképes, de még így is befért egy rendes pótkerék. A hátsó ülés előredöntésével pedig nyugodtan lehet pakolni, persze a kocsi méreteihez mérten.

Vezetni nagyon jó, állandó mosolygásra készteti az embert. Városban kimondottan elemében érzi magát, lehet cikázni a forgalomban, meglepően dinamikusan gyorsul. A váltó pontos, ha a spórolás a cél, akkor a rövid fokozatok miatt hamar fel lehet kapcsolni, 60-nál már az 5.-et elbírja. Sajnos ebből következik, hogy városon kívül 100-110 között már a motor nagyon pörög, ezért hangos. A fogyasztása vegyesben 6 liter körül alakul, a városi rövid utakat nem szereti, mint minden más autó. A pedálok elég közel vannak egymáshoz, ezért télen bakancsban egy meglett férfiember lehet, hogy zavarba jön, hogy éppen melyik pedált is tapossa éppen.

A belső kialakítása a kocsinak sportos, én kifejezetten szeretem, hogy a "vas" is megjelenik a beltérben, persze így nem kellett a kárpitozásra költeni a gyárban. A műszerfal funkcionális, azaz csak egy üzemanyag szint jelző és egy sebességmérő van plusz középen a fordulatszámmérő, ami nagyon mókás. Én azért hiányolom a vízhőfokmérőt, főleg, hogy állítólag hajlamosak a seicentok a melegedésre, de eddig nekem ilyen problémám még nem volt.

Komoly műszaki probléma nem volt vele, egy korábbi koccanás miatt nem volt jó a jobb első fényszóró magasság állítása, plusz a hátsó fék munkahengereket kellett cserélni. Az alkatrészek olcsóak, mindent lehet azonnal kapni, és aki kicsit is ért az autókhoz, az meg is tudja otthon csinálni, mert semmi sincs túlbonyolítva a seicentokban.

Hibalista

- jobb első fényszóró magasságállítás - kézifék - fékmunkahenger

Ide hordtam szervizbe

otthon :)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2001
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 61000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Punto
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Seicento 1998 (1998 - 2007)

További ítéletek (93 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)