Jubileumi gépcsoda
Szöveges ítélet
Mielőtt megvettem az autót már sokat olvastam ezt az olaldt. Úgy terveztem hogy amiután hazahoztam azonnal írok ide, de az első vezetés egy csalódás volt. A szüleim Honda Civic-jéből ültem át. Ahoz képest a kis kocsi... lássuk be nem egy kategória. Nem is várom tőle.
Maga az autó egy iszonyat fürge kis gép. Városban igazán jól érzi magát, sokan mondják hogy városon kívül annyira nem jó, de ezt én butaságnak gondolom. Én magam tudok folyamatosan 110-el akár 120-al is menni. Ebből kifolyólag kényelmesen haladok a forgalommal. Általában lebecsülik az autót de ha kicsit bőkezűen bánunk a gázpedállal akkor nagyot koppanak az emberek. Mivel elég kicsi az autó a kerekei sem nagyok, ezért a kátyukkal elég rossz viszonyban van. A méretéből fogva lehetséges kikerülgeni az úthibákat. A parkolás viszon jutalom az autóval. Mindenhol elfér, gyakorlatilag mindig van neki parkolóhely.
A kis gépet a vezető ülésben ülve igazán kényelmesnek tartom, igaz már möttem is kevés hely marad, pedig csak 172-cm vagyok, a barátnőm mögött viszon azért több hely van. Igazából közelebb ülnék a pedálokhoz meg a kormányhoz, de sajnos a pedálok elég magasra kerültek ezért túlságosan hátra kéne feszíteni a lábfejem ami igencsak kényelmetlen. Én magam egy kettő személyes ÓRIÁSI csomagtérrel rendelkező autónak tartom.
Utaztunk már hárman Veszprém-Pécs és Veszprém-Eger távot, mindenki túlélte.
Az én autómból hiányzik az ABS meg a szervókormány. Viszont ha rendesen fel vannak fújva a kereke és normális minőségű kereke vannak rajta akkor elég könnyed a kormány. Mivel kicsik a kerekek ezért a gumik sem drágák hozzá, nem túl nagy költség rá egy Michlein vagy mondjuk Pirelli gumi. Központizár sem volt benne viszon 16 óra munkával sikerült beszerelnem. Az autóban gyárilag kettő első hangszóró van, ami csak középsugárző elég doboz hangja van a kocsinak. Magam szereltem be hátsó hangszórókat, 80Ft ért kellet venni hozzá a rádió csatlakozójának az ellenpárját, hogy lehessen rá további hangszórót kötni. A kedvencem a kocsiban a klíma és fűtés. Az autó fűtése valami eszméletlen. Egy kilóméter megtétele után iagzán meleg levegőt fúj szóval fázni se fázik az ember. A klíma is finom hideget fúj viszont az ablakon nincs sötétítés, vagy színezés. Lehet hogy csak ezen, ezért a nap gyakorlatilag felmelegíti a levegőt mire a hátsó ülésre érne.
Összeségében egy nagyon szuper autó. Egyszerűen imádom. Remélem segítek valakinek az autó kiválasztásában.
Ha lesz még tapasztalatom akkor majd írok.
Hibalista
- Lambda szonda hülyéskedett.
Ide hordtam szervizbe
Az autó kereken két éves korában került hozzám, így már nem volt rajta garancia. Ezért egy jó cimborám fogja szerelni ha baja lesz, de nem volt. Olajat gyertyát és fékfolyadékot otthon saját magam elintéztem.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 37000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 11000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Első autom | Következő autója? | Sokáig marad majd FIAT 500 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
