A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Seicento (1998)

Seicento 900 S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ribizli

Szöveges ítélet

Én az előző bravomhoz(1.6) és a mostani tjet sporthoz tudom hasonlítani :) 77000km-el vettem,állapotából(szép kívül-belül a 16éves korához képest) ítélve annyi is lehet benne 3. tulaj vagyok.Az eddig vezetett 2000 km után nem eszi az olajat,meg a javításokkal a pénzemet.Benzinböl kb 5 liter körül eszik(nyáron kicsit alatta)-70-80as sebességgel száguldva(szerintem ez a tartomány a legjobb neki)-kevés várossal,15-20kmre járok el vele.Eddig csak a kartergázcső repedést javítottam magam ingyen,és 2000ért az egyik kereket mert kilyukadt,és az olajcsere is megvolt egy 10000ből (mivel láncos a vezérlés,azzal gond nincs),és ablaktörlő csere is volt átméretezéssel--balra(530mm) nagyobb került jobbra(450mm) kissebb.Ami jó benne hogy könnyű beszállni,az ülés a megszokottnál nekem kicsit hátrébb kellett állítani,mert a gázpedál nyomástól mindig elgénberedett a lábam,a pedálok elég közel vannak-könnyen megszoktam,jól elférek benne(176cm 110kiló) nem zavaró a kicsisége.A szervó az nagyon hiányzik,parkolás szempontjából ez elég nehéz,fűtése nagyon jó,nagyon hamar felmelegszik a motor.Fékkel sincs gondom,a váltóval se, max-ahogy a sebességekbe lehet rakni az kicsit tragédia.Én már 50nél az 5.et használom-ha nem kell araszolgatni-és közlekedéskor ritkán kapcsolok 3.alá,de hát itt vidéken ez van :)De azért ezzel a 40 lóerővel elég "dinamikusan" lehet vele közlekedni városban(50km/h-ig) egyedül .Hátra aránylag könnyű beszálni aki akar(inkább gyerekeknek ajánlott,de négy felnőtt azért elfér szűkösen)-az egész ülés előre billen,nem csúszik.Az utastér zajosabb a megszokottnál,jobban bejön a futóműzaj,és a motorzaj.A gyári nagyon gyenge hangszórókat cseréltem.Ja és a motopol-nál vettem 5000ért a hátsó kerékjáratokba műanyag bélést,nem is értem gyárilag,meg amúgy is miért ritkán látni ilyen betéttel.A karosszéria rozsdamentes,minimális volt az egyik kerékjárati ívnél.A vezetése után most újból felértékelődött a tjet sportomba való beülés :) .De azért szeretem,igazi kis "szaladgálós".

Hibalista

- Még semmi igazán :)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1998
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 77000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Bravo tjet Következő autója? astra gtc
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Seicento 1998 (1998 - 2007)

További ítéletek (93 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)