Aranyos hátizsák
Szöveges ítélet
900cm3 motor, de a kis súly miatt nagyon ment, városban utolérhetetlen volt. Parkolni nagyon lehetett vele. Rossz úton pattogott, kopogott a hátulja, de az olaszok szerint a szilentet hátul csak a hátsó hiddal érdemes cserélni, ami meg többszáz db ezres lett volna, hagytam a fenébe, had kopogjon. Az első ablakmosó rakoncátlankodott néha, de csak ki kellett pucolni. Apropó pucolás: megvételkor gyertyacsere, az injektort ki kellett pucolni mert az előző tulaj valami szemetet tankolt bele, ezért a benzinszürőt is cserélni kellett. én 10000km-ként becsületesen cseréltem olajat, szűrőt. hidegen nem kinoztam, nem pakoltam agyon, nem is lehetett volna, mert a csomagtartó egy vicc.Ha beáldoztam a hátsó üléseket, akkor türhető volt. De nagyon szerettem. Igazi kis városi torpedó volt, de gond nélkül átjártam vele az Alföldre (oda-vissza 700km). Másfél évig volt meg.Az övfeszítő néha beragadt, de egy kis rángatástól helyrejött. Hátul senki nemfért be mögém, de elől kényelmes volt. A váltó: a hátramenet néha nem akart összejönni, de 1, kis mozgás, aztán bevette. A kesztyűtartó hiánya volt csak rossz. nem lehetett semmit sem bennehagyni. Alkatrészeket legjobb Nkanizsán a Tavasz utcában beszerezni olasz kocsikhoz. Korrekt, nem drága, mindent meghozat.
Egy barátom vette meg, csodák csodája, de a barátság maradt!:-) hehe.
Neki első autó, s szereti is. Fél év alatt: alvázvédelem, újrafújatta, új gumik, minden apróság kicserélve, első lökhárító cserélve (álló autó, németjuhász a labda után futva nekiment, kutyának semmi baja, a lökhárító elrepedt, engem nem zavart, de az új tulaj kényes az ilyenre, kicserélte). Szóval 250e ft és egy tiptop kis autó lett belőle. A fényezés volt a leghúzósabb 150 e, meg az alvázvédő 55e. Most vett bele új ajtóhatárolót, mert állandóan rávágódott a térdére az ajtó. Jövő 7-en (2007. nov. vége) viszi kárpitoztatni, mert a kárpiton már látszik a kora. Nem vészes a kárpit, de elég maximalista lett a kocsivásárlás után a haver. S mindent megcsináltat rajta. TISZTA AUTÓBUZI! DE ÖRÜLÖK, HOGY JÓ GAZDINÁL VAN A KICSIKE.
2008. május: Hát van baja. A haver lába kicsit furán működik, mert a kuplungot kinyírta, de most már jó. Termosztátcsere. Hengerfejtömítés megadta magát, a szilentek cserélve lettek, egy macska a hátsó kerékdobot leamortizálta, de már ki van cserélve. Már van benne 120e km.
Hibalista
- Előzö tulaj megzúzta, ezért rohadt a jobb eleje. Fékmunkahenger, generátorcsapágy, szilentek, ajtóhatároló( azóta érzem a térdem)
Ide hordtam szervizbe
haver a szülőfalumban, az új gazda is odahordja.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Sógorom és én: olajcsere, apróságok
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 93000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Seat Ibiza |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
