A görcs!
Szöveges ítélet
Igazi városi kisautó, két személynek.
Nem szereti, ha tapossák! Autópályára kb. az els? kihajtóig elég a motor, ami midig tiszta olajsár, hiába cserél az ember t?mítést mindenhol. A kuplung (városi+sportosabb) vezetés mellett kb.65 ezret bír ki. Mindig voltak vele kisebb-nagyobb bajok, de eddig igazán 1x hagyott cserben (AC + computer egyszerre ment tönkre). Másfél év alatt a f?város peremkerületein beleraktam 100000 km-t ahol nagyon tré az út és nem sok mident kellett kicserélni a futóm?n az egy garnitura gátlón kívül! A lényeg a lényeg : olasz és mindig lesznek bajai, de nálam sokkal több, mert futárautónak használom.
Hibalista
- Kuplungtárcsa, kuplung-bowden, kézikfék-bowden,önindít?, AC pumpa egyszerre a computerrel, hátsó szilentek, duda nem kap testet, fényszóró magasság állító... rozsdásodó tank egy hat éves autón!!!!
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 65000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | 205 1.8D veteránkorú | Következő autója? | Grande Punto |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
