Megbízható útitárs
Szöveges ítélet
Teherautóhoz mérten tényleg jó, a kategoriájában, kényelem, fogyasztás, zaj terén. Soha nem hagyott ott. A kasztni nem rozsdásodik, ez tuti még fényezés nélkül sem, háromszor törték össze, az egyik mutatvány után egy évig nem volt rajta festék, de rozsda sem. Az után gyártott karosszéria elemről ezt nem lehetett elmondani érdemes megvenni a borsós árút. A motorhoz hozzá nem nyúltunk szigorún 10000km.k olaj+szürő csere.
Na meg, nem gyilkolni azért ez tényleg nem vesenyautó. A vége felé itt ott már szivárgott az olaj a tömítéseknél, de hát már 10 éve volt és minden a gyári.
Minden alkatrészt be lehet hozzá szerezni. ( ja persze csak ne törjék össze , és ha kasztni alk. kell akkor az már húzos a gyári )
Akár millyen hidegben indult új korában és idősen is. 100000km.t vez.szíj+görgők csréje.
Háromszor kellett izzíttógyertyákat cserélni.
Hibalista
- Kormányösszekötők cseréje háromszor, lengőkarok cseréje, teleszkópok cseréje,
- első féktárcsa+betétek természetes dol., hátsó fékdobok, fékpofák, munkahengerek, kézifékkötél csere mind csak term. kopás.
- Garancia alatt zárak kulcsok cseréje ez tényleg gyenge minőség( akkoriban 96000-ért).
- A vezető ülés szétesik lehetne erősebb, teljesen szét lehet ülni, Váltókar szoknya szétszakadt.
- Önindíttót, generátort felkellett újítani.( szénkefék )
- Kuplung szer+tárcsa csere.
Ide hordtam szervizbe
Ide-oda.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 380000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Ducato | Következő autója? | Renault Trafic ll 1.9dci |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
