Kiváló munkatárs
Szöveges ítélet
Az első hiba 155000km-nél jelentkezett,mikor elvált a főtengely ékszíjtárcsa belső gumi rétege,ez már a második eset ,mert az előző tulajjal is megesett kb 80000km-nél!Könnyen orvosolható: Központosítottam és simán leheggesztettem,soha többé nem hallok róla.A második hiba 160000km-nél:Kigyulladt a sárga színű motor hiba jelző lámpa,ettől kezdve az autó 1300-as fordulatszámnál megtorpant,sőt néha le is állt.A hiba oka: A magasnyomású pumpa nyomásszabályzója elkoszolódot.Sürített levegővel ki kell fújni és már jó is.Tisztítás közben derült ki az is,hogy az EGR szelep rossz,bár ennek semmi jelét nem tapasztaltam.170000km-nél ki kellett cserélni az első főtengely szimmeringet mert szivárgott.Azóta panaszmentes,jó vezetni,erős a motor,úgy megy súllyal mint súly nélkül,keveset fogyaszt.Mióta kapott egy tuning boxot még jobb lett!A kuplung vaj könnyű,már ha az ember hidraulikusat kap ki.Mentem bowdenossal is,hát az botrány,majd leszakadt a lábam ha ki kellett nyomni!A jobb oldali ülések nagyon kényelmetlenek,és három személynek elég szűkös a hely.Ha ferdén áll az autó a hátsó nyíló ajtók szorulnak,mintha összeakadnának.Mindent összevetve nagyon meg vagyok vele elégedve!!!
198000km-nél kisnyomású szivattyú csere.
Hibalista
- Főtengely ékszíjtárcsa,Hátsó lengéscsillapítók kb10000Ft/db,EGR szelep kb15000Ft,Első főtengely szimmering kb5000Ft,Kisnyomású szivattyú 42000Ft
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 48000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | C15D | Következő autója? | Fiat Scudo vagy Peugeot Expert |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
