Rozsdamarta paripa
Szöveges ítélet
1989... Bátyám hív,-a dögök bevezetik az áfát, megyek Belgiumba kocka Ladát vagy Szamarát venni!
Vonatra szálltunk és mentünk, mint annyian azokban az időkben... Mire odaértünk, a sok magyar felvásárolta a Lada készletet (hála Istennek!) így választhattunk. vissza is vonattal jövünk, vagy öregebb nyugati kocsit veszünk és fizetjük a drágább vámot. Egy napos Antwerpeni kószálás után rábukkantunk egy bordó ötajtós Ritmora, arany csíkkal és "Targa Oro" felirattal az oldalán. Velúr ülés-és ajtókárpitozás, elég jól nézett ki. Megvettük és elindultunk haza. Würzburg előtt már csak három henger ment és a váltó egyre hangosabban visított olaj után. Egy parkolóban éjszakáztunk és másnap egy sárga angyaltól lejmoltunk olajat. Nem volt elég, ezért elfogadtuk ajánlatát és bevitettük a legközelebbi Fiat szervizbe. Azonnal megcsinálták és szerencsésen hazaértünk. Utána nem volt több útközbeni hibája, viszont az ajtók a szó legszorosabb értelmében lerohadtak róla...
Hibalista
- gyújtáskapcsoló, kuplung, kézifékkötél, generátorcsapágy
Ide hordtam szervizbe
Fiat szerviz Pápa, Stibinger Imre Győr
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1981 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 102000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 124 | Következő autója? | Fiat Argenta 2.5 D |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
