Olasz filing, nyers er? és rozsda együtt
Szöveges ítélet
Egy 1900ccm-es turbódiesel intercooleres gép az álmaim netovábbja volt, amikor megvettem. A kicsi kaszni és a nagy motor a turbó felpörgése után belepréselt az ülésbe. Olaszosan színes m?szerfal (turbónyomás, olajnyomás, víz, üzemanyag, km). Nagy kerekek, er?s motor, stabil útfekvés, pár elektromos dolog, elég nagy hely, egyszer?en nem tudtam betelni vele, azt kértem, hogy vele együtt temessenek majd el 80 év múlva. Mindezek mellé városban, megpakolva, nem kímélve 5.5 l fogyasztás (minden tankolás decire felírva, számítógépen nyilvántartva, átlag számolva). A féltengelyek viszont nem bírták a relatíve nagy motor erejét, kb. 30.000-ként cserélni kellett ?ket. Egyszer az adagoló egyik fedele alatt tönkrement egy gumi tömít?gy?r?. Szervíz ajánlata 24030 Ft (12 munkaóra (2000Ft/óra)+30 Ft a gy?r?) . Egy vasárnap délel?tt otthon, kényelmes 3 óra alatt adagoló le, szét, gumigy?r? be, össze, fel, röpsúly nem szabályoz, újra le, szét, össze és fel, s mint egy svájci óra). Sajnos a karosszéria nem díjazta a magyar es? és id?járási viszonyokat, s sokkal leharcoltabbnak mutatta a kocsit, mint az valójában volt. Ezért kikaszniztattam, a feleségem tanácsára ordító püspöklilára festtettük (tükrök, lökhárítók, kilincsek, antenna is) majd jó árban eladtuk.
Hibalista
- Adagoló tömítés
- Féltengelycsuklók 30.000-ként
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 126P | Következő autója? | Audi |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
