Elpusztíthatatlan
Szöveges ítélet
Most 310.000 km van benne. Egyszer sem hagyott az út mellett. Amikor es?s id? volt sokszor nem akart beindulni, mire rájöttem a hibára. A gyújtáselosztóban lecsapódott a pára, illetve beázott. Ezt megoldottuk, azóta mindig indul. Ja és -27 fokban is indult!!!!!!! Vigyázok rá, bár most már kicsit megjelentek rajta rozsdafoltok. Hibája, hogy kicsit rohad, de ki lett javítva minden rajta (25.000 ft). Sajnos az el?z? gazdája nagyon leszarta, így a motor már kartergázas, de 160-at mentem vele autópályán. A kézifék és a sebváltó kicsit közel van egymáshoz, de nem érdekel. Mindent kibír ez az autó és terepen sem gyenge. Az olajat már azért eszi, de megy.
Hibalista
- kuplung szerkezet+tárcsa 30.000 ft, két els? ülés (bontott) 8.000 ft, teló és leng?karcsere 62.000 ft. Ez mind 280.000 km után történt.
Ide hordtam szervizbe
Egy barátom olasz autokra specializálódott és megszállott is.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 12 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 170000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 140000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | dedra, tempra, esetleg az isteni 155 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
