Dinamikus "rozsdakupac"
Szöveges ítélet
Igazából nem értem hogy miért, de nagyon szerettem és még ma is kellemesen gondolok rá. Méreteihez képest nagy tér, kényelmes, jó futómű, erős jól húzó motor, kis fogyasztás, sok extra. Ha a kasztni nem rohadna talán még ma is meglenne. Akkortájt kipróbálhattam egy GolfII GTD -t, hát az egy nagy sz** volt hozzá képest.
Hibalista
- Futómű alkatrészek, 6 év alatt gyakorlatilag minden (még a laprugó is), az utángyártott alkatrészek évente, a gyáriak kb 3 évet bírtak. Féltengely csuklók, kuplung, vízpumpa, rozsda (kétszer lett fényezve, mégis emiatt adtam el).
Ide hordtam szervizbe
Amit lehetett házilag (szerelő van a családban)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 1,3 Wartb. | Következő autója? | Croma Turbo ie |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
