Az els? autóm
Szöveges ítélet
Nagyon szerettem hiszen mégiscsak ez volt az els? autóm, igaz sokszor beadta a kulcsot szegény de varázsa volt.
Két sorstásam azt írta róla, hogy lomha, ezt orvosolni lehetett, állítani kellett az adagolón ennyi volt az egész, nem tagadom ezután nekiállt kormolni, addig ezt nem tette, többet is evett de elenyész? volt. Hosszú útra nem mertem vele menni, habár egyszer sem hagyott ott sehol, mindíg mikor hazaértem akkor vált m?ködésképtelenné. Hengerfejtömítést 4-szer cseréltem rajta, a végén már 2 óra is elég volt hozzá, ami nem amiatt történt, hogy esetleg el lett volna deformálódva a hengerfej.
Vízpumpája folyton csapágyas lett ami annak volt köszönhet?, hogy jól meg kellett húzni a szíjat különben csúszott és nem volt töltés.
Kortársaihoz képest futurisztikus gép volt. (Trabant, Wartburg, Skoda 1000-as, stb)
Ülései nem voltak kényelmetlenek, puha volt mint egy fotel, ami hosszú távon men kényelmes, de nem is mertem volna messze menni vele:-)
Hibalista
- Hengerfejtömítés 4-szer, Vízpumpa talán 5-ször, vagy 6-szor, Kormányösszeköt? gömbfej, Adagoló gázkar szimering.
Ide hordtam szervizbe
Saját magam meg egy haverom.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 47000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Suzuki |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
