A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Regata (1983-1991)

Regata 2.0 TDS 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Kétezres, turbó, dízel

Szöveges ítélet

Hát eza jószág 90´-ben került a családunkhoz. Ekkor szinte még csak keleti autók futottak Bp-utcáin. Még márkáért vettük. Amikor beültem a kocsiba csak ámuldozni tudtam.(dácsia volt elötte) Plüss kárpit.Elektromos ablak, központi zár,szervókormány,fordszámmér?,térképlámpa,digitális óra,turbo nyomás mér? és még sok sok kütyü ami mind világított este:))
A lényeg a motor volt. 2000 es Turbó dizel 91 lóer?vel. Hát több volt mint elegend?. Nagyon ment. Majd 1 báros turbónyomása volt.
Nagyon kényelmes autó volt. El?l hátul teljesen jól elfért a család. A csomi tartóba minden befért.Belegondolva,hogy mennyi mindent vittünk vele..háát megbecsülni se tudom:)
Rengeteget mentünk vele.
1 tankal ki a tátrába onnan át zakopánéba és onnét vissza magyarhatárig. Végig zuhógó hó és minusz ezer fok. Dizel létére nagyon jól f?tött. Ájulásig tudta nyomni a meleget.
A fénykorában 180 at is simán vitte. Az autópályán milyénk volt a bels? sáv:) Persze általában nyugisan volt hajtva. Sose volt ütve vágva. A féltengelyeket el?szeretettel fogyasztotta. Sosem tudtuk miért. Az évek során az elektromos redszere totál cs?döt mondott..minden össze-vissza világított.Sok elektromos szerel?nek okozott kellemetlen órákat(napokat) mire rendbehozta.A hátsó lámpáknál mindig volt vmi zárlat. Ezen aza utón tanult meg az egész család vezetni. Mindent elviselt, túlélt amit csak lehet.
Komolyan törve sosem lett.Kisebb koccanások voltak persze. Egyszer egy swit csúszott belénk.Puffan egy nagyot.Gondoltuk na most romokba a kocsi hátulja..de semmi. A díszcsik levált a lökösr?l..A szuzuki meg el?l totál meghajolva.:) Volt még anyag benne. Volt mi rohadjon.
Az autó meglep? módon hátul rohadt igazán. De ott iszonyat módon. Hátsó ívek egyszerüen elt?ntek 10 év alatt. Fater soxor már nem akatra cserélni, mert minek. Pár év alatt újra elrohadt a javító ív..Els? sárvédön az oldal index foglalata rohadt ki. Állandóan kilógott:) Kicseréltük az els?t is emiatt.Ezután ezaz elem is rohadásnak indult, pedig vadi új volt. A csomagtér ajto is átlátszová változott az évek során:) Az els? vezet? ülést is kikeltt cserélni mert nem bítra fater 100 kilóját:) Nem róvom fel neki hibának:) A merevit? szálak már-már veszélyes módon álltak ki az ember seggénél.
Aztán egyre romlott az állapota. Soxor rendbehoztuk, de mindig új helyen kezdett porladni a kasztni. De a küszöbök egyben maradtak míg ment a kocsi.Aztán jött egy új autó. 2.ik autó lett bel?le.Innent?l kevesebbett ment, de még igy is többet mint egy átlag autó. AZtán a kormánym?ve adta meg magát utoljára..Nagyobb gázadásnál a kormányt kitépte a kezemb?l.Nem akartunk 70 ezret kiadni erre.
3-ik autó lett bel?le:) Inkább csak állt a kertben. Nem akartunk megválni t?le.1-2 hetente beindítottuk. A legnagyobb hidegbe is indult 14 év után is. A szürke metál szine átment szürkés barnába.Végül elvitte egy másik Regata tulaj és kiszedte bel?le a motort. Mert ez maradt hasznosítható bel?le.Állítolag azóta is megy hibátlanul.
Nagyon jó autó volt. Nem volt azóta se olyan autónk, amihez ennyi emlék f?z.

Hibalista

- Hát nagyon sok minden. 14 év alatt minden kopó alkatrészt kikellett cserélni rajta. A motor,váltó viszont bontatlan maradt!!
- Hátso sárvéd? ívek cseréje,mert már átláttunk rajta. És még sok elektromos gond.

Ide hordtam szervizbe

Sok helyen volt.

Egy ember tudta igazán szerelni. Holló Péter. Drágán szerelt, de legalább értett hozzá.

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1987
Kényelem (8) Használati időtartam 14 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 70
Megbízhatóság (4) Vezetett km 400
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Dacia Következő autója? Daewoo
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Regata 1983

További ítéletek (45 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)