Igazi olasz
Szöveges ítélet
140 ezer forintért vettem, a kasznija egész tűrhatő állapotban volt metálszürke festéssel. Sok gondom nem volt vele, volt, hogy nagyon szerettem, mert nagyon jól gyorsult a mai kocsikhoz képest is, de volt hogy utáltam és legszívesebben felgyújtottam volna, ilyen volt mikor néha fogta magát és egyszerűen leállt a motor, volt hogy autópályán egyedül toltam be a leállósávban, mert közben természetesen egyszerre lett cellazárlatos az akksi, ment tönkre a gyújtáskapcsoló és az önindító se állt a helyzete magaslatán.
A műszerfalon lévő check panel hol műkösdött hol nem, volt, hogy csak 2 led villogott a 8 közül, persze az se volt valós probléma, ezt soha nem tudtam rendesen megjavítani.
A motor nagyon lassan melegedett, hiába cseréltem temosztátot. Hidegen rángatott, normális karburátort nem kaptam hozzá. Viszont melegen nagyon jól húzott, iszonyat erő volt benne több mint 20 éves létére. olajat nem ette.
Volt benne néhány nagyon ötletes dolog amit a mai autókból is sokszor kispórolnak pl. nyomógombos fűtés, térképolvasó lámpa, hátul könyöklő. Alapjában véve megbízható autó volt, el mertem indulni vele nagyobb távokra is. Elektronikailag sok probléma volt vele de ezek nem befolyásolták az utazást, igaz egyszer a világításkapcsoló menetközben leégett. a féklámpa néha elment, végignéztem az összes kábelt de nem jöttem rá a hibára. az új tulajdonosa a mai napig elégedetten használja.
Hibalista
- termosztát, kerékcsapágy, check panel, gyujtáskapcsoló, önindító, féklámpa, világítás kapcsoló,
Ide hordtam szervizbe
általában otthon
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 120. Rapid | Következő autója? | LAncia Dedra , Skoda Rapid |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
