Tényadatok
Szöveges ítélet
Sokáig japánautóbuzi és benzinpárti voltam. de a design megfogott.Hogy kívülről milyen azt most kár lenne taglalni, ilyen és kész tetszik vagy nem. Szín: Caribic narancs, nekem és általában az embereknek tetszik. Errőll ennyit. A belső fehér számlap bőr sportkormány stb, Az ülések nagyon jók kagylós kiképzésük miatt nagyon tartanak, hátra a beszállás nehéz de én egyedül max másodmaggamal használom nem is volt cél a hátsók kényelme. A sport fokozaton felüli extrák: mp3 -Blaupunk jól szól gyorsan olvas - Blue&Me - kihangosítószett praktikus, feleslegesnek tűnhet de 35 ezerért szentem kell - Usb- praktikus a csöppnyi kesztíűtartót nem kell teletömni cdvel. Pakolóhely tényleg nagyon kevés én max a jogsimat, pénztárcát, telefont, egy doboz cigit hordok magamnál de ezek eltüntetése is bajos. A motor szerintem nagyon jó, nem egy Maserati de fagyott már mosoly néhány prémiummárkát terelgető vezetőtárs arcára. Az Audinál mérnőkként dolgozó és a márka termékeit végigpróbáló cimborám szerint ( pedig ő nagyon elfogult) a motor és a váltó első osztályú - szerintem is. A motor nyomatékos, 3800-nál feljebb nem érdemes húzatni viszont így dinamikus gyorsulást eredményez 180-ig, onnan már kissé komótosan de még szépen megy felfelé. Végsebbeségét egynlőre nem tudom, a max eddig 205-210km/h-volt a 86-oson, aki ismeri tudja ez már önmagában is eredmény a sok kamionos miatt. Vásárlás előtt próbáltam 1,9-es Bravot de nagyon nem tetszett, mint kiderült a stilo dizelét kapta meg 5 gangos váltoval, 1,4 tjet szintén nem, valahogy lomhábbnak éreztem.
A gyenge pontjai: kevés tárolórekesz, sok holttér, a motor 2000-es fordulatszám alatt szinte áll, nagy menetzaj 130 fölött.
Fogyasztás a pillanatnyi kijelző alapján:
110: 6.4
150: 7.1
180: 9.1
200: 11.2
Drága mint a dög de igazi élményautó, tuningon egyenlőre nem gondolkodom, esetleg csak egy hátsó kötény toldaton és kipufogó dobon mivel a gyári elég TESCO tuning szerü.
Hibalista
- Eddig semmi, de a szervízt ismerve ha mégis az sem gond.
Ide hordtam szervizbe
Fiat-leier Mosonmagyaróvár
Semmi kötődésem, tényleg jó.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 5600 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Stilo 1.4 Racing | Következő autója? | Bravo sport |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
