Stüszi vadász (majdnem TÖK KIRÁLY)
Szöveges ítélet
Nos mielőtt megvettem életem első új autóját sok ítéletet elolvastam itt , próbáltam levonni a következtetéseket és figyelembe venni a döntéskor.Már akkor megfogadtam hogy én is beszámolok a tapasztalatokról annak reményében hogy esetleg én is segithetek másoknak.
A vásárláskor fő szempont volt hogy gazdaságos olcsó üzemeltetésű autót kerestem.Mindenképp dízelt akartam 1500 ccm alatt és mivel a párom is sokat vezeti a forma sem volt elhanyagolható.És itt el is érkeztünk a hezitálás végéhez.Úgy gondolom ebben a kategóriában jelenleg a Grande Puntonál nincs szebb vonalú autó , és mivel a multijet motor több konkurens márkánál is bizonyított csak ez jöhetett szóba.
Ez az első dízel autóm de tuti hogy "no more benzines"
Hidegen kicsit hangosabb de az üzemi hőmérsékleten meglepően csendes. Szokatlan hogy csak 1500-as fordulat felett kezd el élni de a megfelelő fokozat kapcsolásával nagyon dinamikus.Kinőttem már a versenyző korszakból , aki minden lámpánál első akar lenni az válasszon másik verdát nekem viszont tökéletesen megfelel hogy 90-100 között bárhova elvisz ,családostól 4,5 literrel max.
Legjobb átlag 3,8 négy felnőttel a Balaton körül , autópályán tartós 150-nél 5,5.A stabilitás rendben az ülések hosszú úton sem kényelmetlenek bár nem érik el a francia foteleket. A klíma jó , nem vesz érezhetően le a teljesítményből de télen kicsit lassan melegszik be a rendszer.Egy alsó motorburkoló műanyag felszerelése javíthat a helyzeten de aki többre vágyik az rendeljen kiegészítő fűtést.Nekem nagyon hiányzik a küső hömérő , és talán ennyi tapasztalat után inkább a 6 sebességes 90 lovas változatot választanám .A gyári Hi-Fi szépen szól , és nagyon jól testre szabható.
Mindent egybevetve azt kaptam amit vártam , egy megbízható gazdaságos formás autót.
Hibalista
- Kormánymű szélső helyzetben koppan.
- A fűtőventillátorral adtak egy tücsköt is.(érdekes hogy csak egyes fokozaton ciripel.)
- 1500Km-nél a computer megmakacsolta magát 45 percre aztán mint aki jól végezte dolgát magához tért.Azóta semmi.
Ide hordtam szervizbe
Fiat Bertinus Dunakeszi
Vegyes érzelmek.
Fűtőventillátor = Beleesett egy levél !!!!!! attól ciripel.
Kormánymű = Kicseréljük . Két hét múlva : meghúztuk a csavarokat most már ugye jobb ????????
Ugyanakkor első lökhárító csere cascóra 1 nap alatt kész korrekt munka + külső belső takarítás.
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Auto Forrás Veszprém
Gyors pontos diagnózis , a szaki fejből vája , hogy a kormányműnek semmi baja , már vagy ötöt csináltak , és elmondja hogy mit hol kell megbütykölni.
A computerre rálökik a müszert , tíz perc alatt kész , azóta dolgozik ahogy kell.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 2 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Megane classic 1,4 RT Cool | Következő autója? | Ha megsokasodunk Fiat Linea |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
