Spórolós, szépséghibás.
Szöveges ítélet
Apróbb hibáktól eltekintve, amiken nem problémáztam mert mindent garanciában megoldottak a szervizben, meg vagyok elégedve az autóval. Az összeszerelés minősége, hagy némi kivetni valót, de sajnos be kell látni, hogy nem egy prémium márkáról beszélünk, amin 200-an dolgoznak, 300-an ellenőrzik a dolgozók munkáját. Sajnos meglátszik a lengyel összeszerelés.
Én egy olyan autót kerestem annak idején, ami keveset fogyaszt, jól néz ki, és természetesen nem utolsó sorban jutányosan jutok hozzá. Nagyon jó akcióban, nagyon jó feltételek mellett jutottam hozzá egy fekete, öt ajtós, dynamic felszereltségű autóhoz. Fogyasztás, kényelmi felszerelések, kinézet szempontjából tökéletes az autó. Néha, kicsit sportosabb vezetés mellett, úgy fogja a kemény futómű a kanyart, ahogy a nagykönyvben meg van írva. A futómű egy nagyon jól hangolt cucc ebben az autóban, elég kemény a kanyarokban, de nem rázza szét az ember veséjét. Városi közlekedést nagyon szereti az autó. Elég fürge a sávváltásokhoz és a lámpáknál. Egy ismerősöm beült a hátsó ülésre (neki egy 2009-es Megánja van) és megjegyezte, hogy hátul kényelmesebb, mint az egy kategóriával feljebb levő autója. Valóban van hely az autóban az utasoknak, de sajnos a csomagoknak nem maradt annyi lehetőség. Kevés benne a kis rakodó, "kacattartó", az italtartó eléggé rossz helyre került.
Igazi városi, vidéki autó, csak autópályán ne keljen vele menni. Autópályás tapasztalatom a következő: 110-ig gyönyörűen fut-robog a kicsi kocsi, 110 felett megváltozik minden. 110 felett a fogyasztás mérő 4,5-5 literről felugrik 6-7 literre, nem beszélve arról ha esetleg siet az ember: 150-nél egy ekkora autótól 9-10 liter nagyon sok. Lehet, hogy egy 6 gangos váltó segítene a dolgon, vagy az, ha az ember nem megy tényleg 110-nél többet!
Összegzés: jó konstrukció, jó motor, sok hely az utasoknak, megéri az árát.
Hibalista
- 2.hét után a motorház és a szélvédő találkozásánál a műanyag "szélterelő", amiben benne vannak az ablak mosó spriccelői is, egy forgalmas úton haladva erős szembe szélben, szemből érkező kamion menetszele "lefújta" ezt a műanyagdarabot. Garanciális javítás.
- A középkonzol világítása kontakthibás volt. Garanciális javítás.
- A legdurvább: 1 éves korában: sípoló turbó. Garanciális javítás, 4 napig csere autó: Linea 1,3 JTD 90Le (nagyon lomha)
Ide hordtam szervizbe
Fiat Riegler Győr.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 2 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 27000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Partner 1,4 benzin szgk. | Következő autója? | Fiat? Alfa? Maserati? |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
